FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRÁCIA a OBNOVA na 1 rok
akcie nie je možné kombinovať
22 Počet zostávajúcich zliav

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Viac ako 100 000 spokojných používateľov

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Nápověda a tipy

Populární témata

Veľkoobchodníci, výrobcovia, distribútori, ktorí hľadajú nové trhy pre svoj tovar, zaregistrujú účet PREMIUM na platforme Merkandi a po pozitívnom overení svojej podnikateľskej činnosti dostanú príležitosť na predloženie ponúk na nadbytočný tovar, tovar z aukcii, dopredaja sérií či tovar vrátený zákazníkmi, atď.
Veľmi dôležitým problémom, ktorý má obrovský vplyv na rýchly predaj tovaru, je to, ako prezentovať svoju spoločnosť a tovar na platforme Merkandi. Je tu niekoľko tipov, ktoré pomôžu predajcom osloviť väčší počet potenciálnych zákazníkov, a tým urýchlia predaj:

  1. Dobre opísaný profil spoločnosti na platforme Merkandi - uistite sa, že profil veľkoobchodu, ktorý vidia prihlásení kupujúci na Merkandi, má doplnené všetky možné údaje. V prvom rade by mal vždy obsahovať aktuálne kontaktné údaje. Odporúča sa uviesť úplnú adresu spoločnosti, prípadne adresu skladu, adresu webovej stránky spoločnosti, okrem toho kontaktných údajov - priezviska, čísla pevnej linky, faxové čísla, čísla mobilných telefónov, e-mailové adresy, otváracie hodiny spoločnosti alebo účty Skype a tiež jazyk, v ktorom je poskytovaná podpora. Dôležité sú aj údaje o platobných podmienkach a podmienkach dodania tovaru - na karte Môj účet - Údaje o skladoch uveďte vedľa údajov spoločnosti a kontaktných údajov aj ponúkané spôsoby platby a spôsob dopravy. V poli Ďalšie informácie sa oplatí opísať v niekoľkých vetách profil podniku, uviesť odvetvia, skupiny výrobkov a ďalšie cenné informácie, ktoré môžu spoločnosť odlíšiť od ostatných predajcov.
  2. Pravidelné zadávanie ponúk - odporúča sa pravidelne umiestňovať ponuky na Merkandi podľa naplánovaného harmonogramu. Je potrebné si uvedomiť, že klienti, s ktorými spolupracujeme alebo v blízkej budúcnosti budeme spolupracovať, ocenia vystavovateľov, ktorí pravidelne aktualizujú svoj sortiment. Je tu ťažké stanoviť limit, ale častá prítomnosť veľkoobchodníka na platforme, ktorá sa prejavuje vo forme nových ponúk, vedie k väčšiemu záujmu kupujúcich, ktorí sú denným newsletterom informovaní o ďalších produktových novinkách na Merkandi. V závislosti od ponúkaného sortimentu - mali by to byť rôzne ponuky pre rôzne druhy tovaru zverejňované v rôznych odvetviach (samozrejme, výber odvetvia musí zodpovedať ponúkaným produktom).
  3. Správna prezentácia tovaru v ponuke - podľa princípu všetko sa dá predať, vyžaduje to iba pekné balenie, je potrebné dbať na podrobný popis produktu, ktorý chceme predať. Je dobré používať opisy, ktoré sú podstatné, konkrétne, transparentné, bezchybné, zamerané na cieľ a čo najobjektívnejšie. Ak má náš produkt vady, nebojte sa ich opísať - koniec koncov, použité, vrátené alebo obnovené výrobky, tiež zaujímajú široké publikum, ktoré často hľadá výrobky s menšími alebo väčšími chybami.
  4. Najdôležitejšie prvky, ktoré tvoria dobrý opis ponuky, sú jej názov a opis tovaru - mali by byť formulované konkrétne a presne. V názve by ste nemali používať všeobecné frázy, ako je napríklad Lacný predaj alebo výhodná zľava!, Dajte presné to, čo chcete predať, pretože iba vtedy potenciálni zákazníci, ktorí hľadajú rovnaký alebo podobný tovar pomocou prehliadača na portáli Merkandi, okamžite nájdu našu reklamu. Názvy by mali obsahovať niektoré z najdôležitejších - opisujúcich naše výrobky - kľúčové slová vrátane obchodných značiek, pôvodu (aukcie súdneho exekútora, tovar z likvidácie, tovar z prebytkov atď.) Popis produktu by mal kupujúcemu poskytnúť pravdivý obraz o tovare, ktorý máme na predaj. Najprv by ste mali uviesť výhody produktu / zásoby, ako aj výhody podmienok jeho nákupu (napr. Ďalšie zľavy pri zbere väčšieho množstva, bezplatné doručenie v rámci EÚ pri objednávkach nad danú sumu, možnosť zasielania vzoriek atď.). V ďalšej časti popisu by ste mali uviesť akékoľvek chyby vo Vašom tovare (žiadne pôvodné balenie, menšie známky používania, výrobné chyby, atď.)
  5. Veľmi dôležitou súčasťou ponuky sú produktové fotografie - hlavná fotografia by mala prezentovať produkt čo najatraktívnejším spôsobom, aby prilákala pozornosť návštevníkov platformy. Je lepšie nahradiť fotografiu šedivého kartónu alebo prázdnej palety dobrou fotografiou vybraných výrobkov, ktoré sú predmetom ponuky. Namiesto katalógových fotografií sa odporúča vkladať skutočné fotografie predmetov, pretože to zvyšuje dôveryhodnosť inzerátu.
  6. Publikovanie ponúk v rôznych jazykových verziách - platforma Merkandi je spustená v mnohých jazykoch. Ponuky vo všetkých jazykových verziách sú umiestnené v službách Google, Yandex, Bing a Yahoo. Ak chce predajca svojou ponukou osloviť najväčší počet potenciálnych kupujúcich, mal by zverejňovať svoje inzeráty v príslušnom preklade, vyhotoveným napríklad pomocou služby Google Translate, do všetkých dostupných jazykových verzií Merkandi.

Zverejnenie ponuky na portálu Merkandi je možné pre používateľov účtu PREMIUM po vloženiu registračných dokumentov svojej spoločnosti na panel účtu alebo ich poslaniu faxom alebo e-mailom na adresu nášho zákazníckeho centra, kde po ich kontroli možnosť predaja bude aktivovaná. Od tejto chvíle do ukončenia platnosti účtu, budete môcť pridávať neobmedzený počet ponúk.

Ako pridať ponuku: prihlasujeme sa do Merkandi a prechádzame na svoj účet. Na administratívnom paneli nášho účtu vyberame možnosť Moje ponuky. Po výbere tejto možnosti na administratívnom paneli sa zobrazia predtým pridané ponuky. Nové ponuky pridávame pomocou modrého tlačidla Pridať ponuku, ktoré sa nachádza v hornej časti stránky.
Proces pridávania ponuky pozostáva z vyplnenia nasledujúcich 5 polí:

1. Informácie o produkte;
2. Platnosť ponuky;
3. Objednávka;
4. Opis ponuky;
5. Spôsoby platby a dopravy

6. Obrázky.

7. Médiá a prílohy

  1. Vyplnením formulára poskytujeme čo najviac informácií o produkte, napríklad vyberieme kategóriu, podkategóriu a skupinu výrobkov, do ktorých pridávame produkt (nový, použitý, poškodený, zmiešaný / retourware, refurbished, outlet) a krajinu pôvodu produktu (krajina, v ktorej produkt je aktuálne). Táto kategória zahŕňa aj polia, ako napríklad ID produktu (interná identifikácia produktu), kódy EAN a TARIC alebo dokonca značka. Aby sa uľahčiť vyhľadávanie ponúk pre potenciálnych zákazníkov, predajcovia by mali poskytnúť čo najviac podrobných informácií o produkte. Preto sú všetky polia označené *, čo znamená, že sú povinné.
  2. Určujeme približnú platnosť ponuky, napríklad ponuka platnú 30 dní alebo ponuka platnú do... Po uplynutí tejto doby sa ponuka zmení na archivovanú - zobrazí sa s informáciami, že bola pridaná pred X dňami. Ak ju chcete obnoviť, použite možnosť aktivovať v zozname ponúk.
  3. Vyplňujeme ďalšie údaje o produkte, ako napríklad: dostupné množstvo, minimálna objednávka, merná jednotka, v ktorej predávame produkt či aj cena výrobku. V závislosti od zvolených hodnôt sa prezentácia poli zmení (napr. pri výbere Cena podľa dohody, polia pre zadanie meny alebo jednotky zmiznú).
  4. Doplňujeme názov, obsah a kľúčové slová ponuky. Na jednotlivých kartách môžeme tieto polia vyplniť pre jednotlivé jazyky. Pamätajte, že ak vyberáte poľsku, nemecku alebo anglicku verziu, je potrebné uvádzať názov / názov ponuky a popisy v jazykoch príslušných jazykových verzii, t. j. v poľštine, nemčine a angličtine. Systém automatický rozpozná, ktoré jazykové verzie chceme zverejniť, na základe vyplnenia polí na jednotlivých kartách.Je tiež dôležité, aby popis a obrázky, ktoré pridáme, neobsahovali kontaktné údaje spoločnosti (napríklad telefónne číslo, e-mailovú adresu, webovú stránku, logo spoločnosti). V popise produktu zadávame teiž kľúčové slová popisujúce ponúkaný produkt.
  5. V ďalšej fáze pridávania ponuky poskytujeme informácie o dostupných spôsoboch platby, ktoré akceptujeme (prevod, hotovosť, platby online), ako aj o spôsoboch doručenia, ktoré ponúkame (osobný odber, vnútroštátna preprava, medzinárodná preprava). Tieto polia nie sú povinné, ale nezabudnite, že čím viac podrobností o produkte vrátane informácií o dodaní a platbe a fotografií, tým väčší bude záujem o ponuku.
  6. Pri pridávaní fotografií produktu si pamätáme, že prvý pridaný súbor je hlavným obrázkom a že pridanie niekoľkých fotografií vo veľkom formáte zvýši atraktivitu našej reklamy, čo sa následne uplatní vo väčšiom počte odpovedí!
  7. Ak je produkt známy a máte film zobrazujúci jeho fungovanie / recenziu, môžete pridať adresu do videa na stránkach YouTube alebo Vimeo do poľa Video URL. V popise produktu môžeme navyše pridať 1 prílohu. Môže to byť napríklad tabuľka so zoznamom ponúkaných produktov, cenníkom atď. (povolený formát súborov PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Veľkosť max 5 MB).

Po vyplnení všetkých požadovaných polí môžeme ponuku uložiť ako náčrt (ak ju ešte nechceme zverejniť, ale len uložiť pokrok), zverejniť ju na webovej stránke alebo zverejniť a prejsť na možnosti propagácie, ktoré zvyšujú viditeľnosť ponuky.

Zainteresované osoby si tu môžu vybrať z rôznych foriem propagácie ponuky:

  • najzaujímavejšia ponuka týždňa,
  • najlepšie ponuky na Merkandi,
  • zvýraznenie na zozname ponúk Merkandi,
  • najlepšia ponuka vo vybranej kategórii,
  • zvýraznenie vo vybranej kategórii.

Uvedené propagačné náklady sú za jednu jazykovú verziu. Propagácia ponúk nie je povinná, ale je to vhodné, pretože vďaka nej bude ponuka vynikať od ostatných.

Platforma Merkandi Vám ponúka možnosť zverejniť neobmedzený počet ponúk. Umiestňovanie ponúk poskytuje potenciálnym zákazníkom možnosť oboznámiť sa s sortimentom, ktorý ponúka Váš veľkoobchod - s jednotlivými výrobkami a nákupnými podmienkami. Jedným slovom je pridávanie ponúk formou reklamy: fotografia a popis ponuky sa môžu objaviť na stránkach Merkandi vo všetkých jazykových verziách (bude potrebné ich preložiť) a vzbudiť záujem nielen našich používateľov, ale aj ľudí, ktorí ešte nimi nie sú, a ktorí sa dostali na webovú stránku Merkandi, hľadajúc danú komoditu. Ak chcete zvýšiť pravdepodobnosť, že Vaša ponúka vzbudí väčší záujem, je možné kúpiť jednu z možnosti propagácie vďaka ktorej bude ona primerane zvýraznená. V tomto rozsahu si môžete vybrať z nasledujúcich foriem propagácie:

  • Hit týždňa na Merkandi - podľa našich analýz je to najúčinnejšia reklama na Merkandi, ktorá sa na hlavnej stránke zobrazuje vo veľkom formáte na 7 dní.
  • Top ponuka vo vybranej kategórii - forma zvýraznenia ponuky (striedavo) na stránke kategórie (ponuka sa vždy objaví pred zoznamom iných ponúk) na dobu 14 dní.
  • Zvýraznenie vo vybranej kategórii - umožňuje zvýrazniť svoju ponuku a zobrazenie jej ako prvej vo vybranej kategórii na obdobie 14 dní.
  • Zvýraznenie na Merkandi - forma reklamy, ktorá zvýraznuje ponuku na žlto v danej kategórii. Aktívna 30 dní.

Okrem toho na platforme Merkandi ponúkame tri propagačné balíky, ktoré výrazne šetria čas a peniaze:

  • Balík MINI - zahŕňa zvýraznenie na Merkandi a vo vybranej kategórii. Výberom tejto možnosti ušetríte 10%.
  • Balík MIDI obsahuje zvýraznenie na Merkandi a top ponuku vo vybranej kategórii. Výberom tejto možnosti ušetríte 20%. Je to tiež najčastejšie vyberaný balík našich klientov.
  • Balík MAXI obsahuje HIT týždňa na Merkandi, zvýraznenie na Merkandi a top ponuku vo vybranej kategórii. Výberom tejto možnosti ušetríte až 30%.

Navrhované balíky sú aktívne počas rovnakého obdobia ako jednotlivé propagačné akcie zakúpené osobitne pre každú ponuku.

To však nie je všetko. Propagačné balíčky ušetria až 30% a takto ušetrené peniaze sa môžu ďalej zvýšiť o ďalších 30% platením za nie bodmi. Viac informácií nájdete tu: FAQ - Čo sú body Merkandi a ako je použiť?>

Naša platforma je k dispozícii v mnohých jazykoch. Vďaka tomu môže každý predajca umiestniť svoju ponuku v mnohých jazykových verziách, prekladový jazyk však musí byť kompatibilný s danou jazykovou verziou. Nedostatok správneho prekladu môže mať za následok zablokovanie ponuky (viac informácií o dôvodoch blokovania ponuky: tu).

Nutnosť prekladať ponuky je otázkou použiteľnosti a starostlivosti o kvalitu každej jazykovej verzie platformy Merkandi.

Z pohľadu kupujúceho a s prihliadnutím na viacjazyčnosť spoločnosti Merkandi v prípade, že kupujúci chce vidieť ponuku iba v poľštine, použije túto jazykovú verziu. Prekladá sa tiež do všetkých ostatných dostupných jazykov.

Starostlivosť o správnu jazykovú klasifikáciu a kategorizáciu ponúk je obrovským zlepšením pre potenciálnych klientov, ktorí časom oceňujú náš prístup k tejto problematike.

Jedným z pravidiel pre pridávanie ponúk je potreba preložiť ich do jazyka kompatibilného s jazykovou verziou (viac informácií).

Aby bola ponuka viditeľná v danej jazykovej verzii Merkandi, je potrebný preklad v súlade s tou jazykovou verziou. Ponuka preložená do každého jazyka určite umožní veľkoobchodníkovi osloviť väčšiu skupinu používateľov.

Ak však niektorý z týchto jazykov nepoznáte, môžete použiť nástroje dostupné v sieti, čiže prekladače.

Popisy vytvorené pomocou prekladačov sú veľmi často nepochopiteľné a chaotické, čo môže odradiť mnohých potenciálnych príjemcov. Preto, ak už používate prekladače, nezabudnite:

  1. skontrolovať, či sa v pôvodnom preklade nenachádzajú nejaké chyby, napríklad preklepy - prekladač môže mať problém takéto slová preložiť;
  2. že text pripravený na takýto preklad by mal obsahovať čo najmenej vlastných mien, mal by byť napísaný jednoduchým jazykom bez komplikovaných viet;
  3. overiť, či medzery sú na správnych miestach, ak sú slová spojené, prekladač ich tiež nemusí preložiť;
  4. vyhýbať sa skratkám. 
  • Prekladače najlepšie prekladajú texty z anglického jazyka do akejkoľvek inej jazykovej verzie, takže je dobre sa pokúsiť pripraviť obsah ponuky v angličtine.

Mnohí z nás, ktorí chcú ponuku preložiť rýchlo, vkladajú všetok text do prekladača. Preklad bude však dôkladnejší, ak popri vyššie uvedených tipov, preložíme vetu za vetou, najmä pri dlhšom popise.

Vzhľadom na priaznivosť používania, odporúčame Vám používať nasledujúce prekladače:

  1. Google Prekladač: https://translate.google.pl/
  2. Bing Prekladač:http://www.bing.com/translator/
  3. Yandex Prekladač: https://translate.yandex.com

Podľa našej skúsenosti:

je španielsky jazyk najlepšie prekladať v Prekladači Google. Pre jazyk taliansky a anglický najlepší bude Prekladač Yandex, aj keď pre oficiálne dokumenty prekladané do angličtiny je lepšie zvoliť Prekladač Google, zatiaľ čo pre preklady do francúzštiny a gréčtiny použite Prekladač Bing.

Môže sa stať, že po prihlásení na webovú stránku si všimneme, že niektoré alebo všetky ponuky majú stav: Blokované. Okamžite sa vyskytuje otázka, prečo bola moja ponuka zablokovaná?

Tu sú 3 hlavné dôvody:

  1. Ponuka obsahuje kontaktné údaje - v súlade s pravidlami pre pridávanie ponúk, ich obsahom, obrázkami a prílohami je zakázané umiestňovať kontaktné údaje a názov spoločnosti. Zakazuje sa tiež poskytovanie osobných údajov a iných údajov umožňujúcich kontakt ohľadne ponuky neprihlásenými používateľmi. Nie je povolené umiestňovať vodoznaky na obrázkoch, ktoré obsahujú informácie o spoločnosti, neumiestňujte vodoznaky. Je to proti našim pravidlám.
  2. Ponuka nebola preložená - ponuku je možné zverejniť na každej z dostupných jazykových verzií našej platformy. Musí sa však preložiť do jazyka kompatibilného s vybranou jazykovou verziou.
  3. Ponuka je duplikátom jednej z predchádzajúcich - je zakázané umiestňovať duplikáty. Každá z nich musí mať jedinečný názov a popis. Za duplikát sa považujú ponuky, v ktorých bol zmenený malý počet slov obsahu, napríklad pridaním poradového čísla k názvu alebo pridaním niekoľkých slov, ktoré nemenia význam opisu. Toto sa považuje za zakázané.

Upozorňujeme, že duplicitné ponuky budú okamžite zablokované. Veľmi často sa však s každým používateľom spojíme, upozorníme ho na chyby, ktoré sa vyskytli pri pridávaní ponuky a navrhujeme optimálne riešenia. Malo by sa pamätať na to, že prísny prístup k téme ponúk nie je v našom záujme, je to nevyhnutnosť, vyplývajúca z mnohých vnútorných a vonkajších faktorov. Na Merkandi je veľmi dôležité pohodlie a ľahkosť použitia našej platformy. Čím bude ona pohodlnejšia pre kupujúcich, tým viac ponúkajúcich predá svoj tovar.

FAQ - predajca VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:

  1. Možnosť predaja je k dispozícii iba pre používateľov PREMIUM, ktorí podnikajú. Bude aktivovaná po odoslaní registračných dokumentov spoločnosti, bez ďalších poplatkov (kópie originálnych dokumentov).
  2. Obdobie, počas ktorého môžete zadávať svoje vlastné ponuky, úzko súvisí s obdobím prístupu k účtu PREMIUM.
  3. Nárok na prístup k zverejňovaniu ponúk nie je možný, pretože spoločnosť Merkandi môže vylúčiť zákazníka počas registrácie alebo kedykoľvek počas predplatného, napríklad z bezpečnostných dôvodov alebo bez uvedenia dôvodu. (V súlade s bodom 2 s. 5 prijatým pri registrácii zmluvných podmienok a všeobecných obchodných podmienok)

Pravidlá zverejňovania predajných ponúk na Merkandi:

1. V obsahu ponuky, ako aj v obrázkoch, videách, odkazoch a akýchkoľvek prílohách nesmú byť uvedené kontaktné údaje ani názov spoločnosti. Takisto je zakázané uvádzať osobné údaje a iné údaje, ktoré by umožnili nájsť spoločnosť na internete. Neakceptujeme ani vodoznaky na obrázkoch, ktoré obsahujú akékoľvek informácie o spoločnosti.
2. Prijímame veľkoobchodné ponuky. Maloobchodné ponuky sú vylúčené a budú odstránené bez predchádzajúceho upozornenia.

3. Nie je povolené uvádzať kópie alebo repliky značkových výrobkov. Vyhradzujeme si právo odstrániť takéto ponuky bez predchádzajúceho upozornenia. Vyhradzujeme si tiež právo požiadať o akýkoľvek relevantný dôkaz, ktorý potvrdzuje pravosť predávaného tovaru.

4. Možné druhy tovaru na sklade Merkandi sú k dispozícii tu: LINK. Prosíme o dodržiavanie týchto definícií.

5. Svoju ponuku môžete prezentovať v ktorejkoľvek z daných jazykových verzií Merkandi. Na tento účel však musíte poskytnúť preklad do niektorého z týchto jazykov. Ponuky, ktoré nebudú v súlade s danou jazykovou verziou Merkandi, budú deaktivované. 

6. Uvádzanie tej istej ponuky po niekoľkýkrát (rovnaký názov alebo popis alebo obrázok) naraz je zakázané a môže mať za následok odstránenie všetkých jej kópií. Duplikátom je každá ponuka, ktorá má úplne rovnaký obsah ako ponuka, ktorá bola zverejnená pred nejakým časom. Ak chcete vykonať zmeny vo svojich ponukách, použite funkciu "Upraviť".

7. Uvádzanie ponúk služieb a nákupných ponúk je zakázané. Nákupné ponuky sa môžu uverejňovať len v sekcii, ktorá je na to určená. Ponuky tohto druhu budú zo sekcie predajných ponúk odstránené bez predchádzajúceho upozornenia.

8. Je zakázané zverejňovať:

  • ponuky týkajúce sa cigariet a elektronických cigariet a tabakových výrobkov 
  • Ponuky týkajúce sa CBD produktov
  • Ponuky týkajúce sa alkoholu
  • Ponuky potravinových výrobkov, ktoré sú zastarané alebo nevhodné na konzumáciu.
  • Ponuky na kozmetické výrobky s prešlým dátumom spotreby.

9. Merkandi si vyhradzuje právo deaktivovať ponuku alebo znížiť pozíciu ponuky v zozname z dôvodu hrubých jazykových chýb alebo nedostatočných informácií v popise ponuky.

10. Spoločnosť Merkandi odmieta akékoľvek nároky na zaradenie ponuky na webovú stránku.

11. Merkandi si vyhradzuje právo kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia odstrániť všetky ponuky používateľa a dočasne alebo trvalo pozastaviť jeho status predajcu.

V spoločnosti Merkandi sa náš tím špecialistov každý deň stará o predaj a popularitu Vašich ponúk. Vďaka tomu Vaše ponuky získajú viac návštevníkov a majú ešte väčší dosah medzi potenciálnymi zákazníkmi.

Čo presne robíme pri úprave Vašich ponúk?

  • Vylepšenie názvu a popisu - obsah Vašej ponuky vylepšujeme tak, aby obsahoval viac kľúčových slov, vďaka čomu kupujúci môžu nájsť produkty, ktoré predávate. Cieľom tejto aktivity je tiež opraviť obsah z hľadiska pravopisu, gramatiky, usporiadanie textu atď.
  • Doplnenie značky - ak predávate značkový tovar, pole Značka by malo byť vyplnené. Týmto spôsobom sa Vaša ponuka objaví na zozname ponúk obsahujúcich produkty konkrétnych značiek, čím sa zvýši dosah inzerátu.
  • Doplnenie / oprava kategórie - nesprávne vybraná kategória výrazne znižuje viditeľnosť ponuky. V prípade ponúk, ktoré obsahujú rôzne tovary (tzv. zmesi), ich pridanie do mnohých kategórií zvyšuje ich dosah. Do každej ponuky môžete pridať až 3 kategórie!
  • Ďalšie drobné opravy - napr. nedostatok informácií o značke, neúplné informácie o produkte, dôležité záležitosti pre kupujúcich.

Cieľom vyššie uvedených zmien je osloviť čo najväčší počet potenciálnych zákazníkov, zvýšiť dôveryhodnosť Vašej spoločnosti profesionálne pripravenými ponukami a zatraktívniť prezentovaný tovar v očiach návštevníkov.

Ako rozpoznávate ponuky, ktoré boli upravené?
V zozname ponúk sa vedľa stavu ponuky (Aktívna, Archívna, Skica) zobrazí malá ikona M označujúca, že ponuka bola upravená v jazykovej verzii stránky, na ktorej sa nachádzate. Okrem toho sa po otvorení jednotlivých prekladov zobrazí informácia v príslušných jazykových verziách, v ktorých bola ponuka upravená.

Ak chcete vykonať zmeny v ponuke upravenej našim tímom, zmeňte iba jej najdôležitejšie časti a neuverejňujte celý predchádzajúci obsah. Niektorí používatelia pri aktualizácii obsahu svojich inzerátov znova skopírujú svoju vlastnú šablónu, čím zničia úsilie a redakčnú prácu nášho tímu, a to zase zníži dosah ich ponúk. Dôverujte našim špecialistom, vieme vytvárať ponuky, ktoré rýchlo generujú predaj.

Moja ponuka nebola upravená, prečo?
Náš tím moderuje ponuky pravidelne, avšak vzhľadom na ich veľký počet sa o každého nemôžeme postarať. Preto sa stáva, že ponuka bola moderovaná iba v niektorých jazykových verziách, a v iných nie. Tieto nedostatky sa však snažíme pravidelne odstraňovať.

Môžem odoslať žiadosť o úpravu svojej ponuky?
Takúto žiadosť môžete odoslať nášmu tímu. Budeme sa snažiť urobiť všetko pre to, aby sme Vašu ponuku rýchlo vylepšili. Bohužiaľ nemôžeme zaručiť, že každá žiadosť bude spracovaná. To však nič nemení na skutočnosti, že sa budeme snažiť, aby sme s Vašimi ponukami zaobchádzali spoľahlivo a profesionálne!

Na platforme Merkandi majú všetci predajcovia možnosť propagovať svoje ponuky. Podrobnosti o typoch propagácii, umiestnenia na strane, vzhľade a čase vydania nájdete tu: FAQ - Či môžem propagovať svoje výrobky na Merkandi?

Za propagáciu a propagačné balíčky je možné zaplatiť online, bankovým prevodom alebo pomocou bodov. Výber platby bodmi poskytuje veľmi dôležité výhody:

  • Až 30% úspory pri nákupe propagácii
  • Okamžitá aktivácia zakúpenej propagácie bez nutnosti prechádzať celým procesom online platby

K dispozícii sú 4 balíky bodov:

  • 50 bodov, balík ponúkajúci 5% úsporu
  • 100 bodov, balík ponúkajúci 10% úsporu
  • 200 bodov, balík ponúkajúci 20% úsporu
  • 400 bodov, balík ponúkajúci 30% úsporu

Náklady na nákup bodov sú uvedené pri každej propagácii. Okrem toho stoja za zmienku dve dôležité veci týkajúce sa bodov:

  • Body nemajú dátum platnosti. Na Vašom účte zostanú k dispozícii bez časového obmedzenia, a to aj v prípade, že svoj účet predĺžite po uplynutí jeho platnosti.
  • Body je možné použiť iba na propagáciu ponúk prostredníctvom jednotlivých propagácii a propagačných balíkov, nemôžu sa použiť na úhradu obnovy účtu, nákup ďalších služieb atď.
  • Nie je možné vymeniť body na hotovosť.

Odporúčame Vám, aby ste využili bodové balíčky, pretože sú najlacnejšou a zároveň najvýhodnejšou formou platby za propagáciu ponúk na Merkandi. Vyberte si múdro - vyberte si balík bodov prispôsobený Vašim potrebám na Merkandi!

Potřebujete pomoct?

NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.