Platforma č. 1 na trhu
Platforma
č. 1 na trhu

Nápověda a tipy

Populární témata

Veľkoobchodníci, výrobcovia a distribútori, ktorí hľadajú nové trhy pre svoje produkty, ich môžu po zakúpení PREMIUM členstva a vykonaní overovacej procedúry uviesť v Merkandi. Aby však z účtu Merkandi vyťažili čo najviac, mali by postupovať podľa nižšie uvedených tipov.

1. Vyplňte svoj profil a udržujte ho aktuálny – profil vašej spoločnosti v Merkandi je dostupný každému kupujúcemu na platforme, preto by ste mu mali poskytnúť všetky dôležité informácie o vašom veľkoobchode a produktoch, ktoré ponúkate predaj. V zásade udržiavajte svoje kontaktné údaje aktuálne, aby ste sa vyhli problémom s vami. Ak to chcete urobiť, stačí pridať telefónne čísla, e-mailové adresy, mená a priezviská a jazyky na komunikáciu s členmi vášho obchodného oddelenia. Ďalšia vec je fyzická adresa vašich zariadení, ako je showroom alebo sklad, a adresa URL vašej webovej stránky. Ďalšími dôležitými informáciami sú možnosti platby a možnosti doručenia, ktoré nájdete v časti „Údaje veľkoobchodníka“ vo svojom účte. Vyberte si možnosti platby a možnosti doručenia dostupné pre kupujúcich a pre podrobné informácie o nich použite textové polia s názvom „Ďalšie Na záver sa odporúča opísať vašu spoločnosť a produkty, ktoré predávate.

2. Nové ponuky pravidelne vypisujte, predchádzajúce udržujte aktuálne – dôrazne sa odporúča uvádzať ponuky čo najčastejšie. Čím viac ponúk uvediete, tým viac kupujúcich vás bude kontaktovať. Okrem toho sa každá z vašich ponúk posiela v rámci nášho denného bulletinu s najnovšími produktmi, takže čím pravidelnejší budete, tým väčší bude dosah vašich ponúk. Nezabudnite tiež na svoje predchádzajúce ponuky a aktualizujte ich vždy, keď sa niečo zmení (t. j. cena, možnosti platby alebo minimum na nákup).

3. Pripravte si dobré popisy, pridajte obrázky – skôr ako kupujúci navštívi váš profil, pravdepodobne si prezrie niektoré z vašich ponúk. Z tohto dôvodu by ste si mali nájsť chvíľu na vytvorenie dobrého a spoľahlivého popisu vášho produktu. Zadajte všetky dôležité informácie o veľkoobchodnej šarži a nebojte sa spomenúť niektoré nedostatky. Veď okrem kupcov nového tovaru sú aj kupujúci, ktorí vyhľadávajú použité, repasované, neodskúšané či dokonca poškodené výrobky. Vyhnite sa tiež všeobecným vyhláseniam v názve a popise ponuky. Pri popisovaní produktov buďte konkrétni a spoľahliví, používajte názvy značiek alebo modelov, poskytnite kupujúcim základné špecifikácie vašich zásob na predaj, upozornite na všetky dôležité informácie (t. j. chýbajúce škatule, škrabance alebo preliačiny). Dobrý názov a popis by mal tiež uvádzať typ zásob na predaj, ako sú likvidačné zásoby, nadbytočné zásoby, produkty ex leasing atď. Ďalšou dôležitou vecou je odovzdať autentické obrázky veľkoobchodnej dávky, kedykoľvek je to možné. Autentické obrázky nielenže vyzerajú lepšie, ale zároveň dokazujú, že akcie skutočne vlastníte, a to je pre väčšinu kupujúcich veľmi dôležitý fakt.

4. Pridajte svoje ponuky v iných jazykoch – ak poznáte iné jazyky, ktoré sú podporované v Merkandi, mali by ste svoje ponuky preložiť do týchto jazykov. To výrazne zvýši počet potenciálnych kupcov vašich produktov. Ak nepoznáte žiadny iný jazyk používaný v Merkandi, môžete skúsiť preložiť svoje ponuky pomocou služieb Google, Yandex, Bing alebo Yahoo.

Ak chcete pridať ponuku, musíte byť PREMIUM členom Merkandi a overiť svoju spoločnosť u nás. Ak chcete spustiť overovanie, jednoducho nahrajte požadované dokumenty do svojho používateľského účtu alebo ich pošlite e-mailom. Hneď ako bude overovací postup dokončený s pozitívnym výsledkom, budete mať aktivované možnosti predaja a budete môcť uvádzať ponuky na Merkandi. Pamätajte prosím, že je to jedna z funkcií Vášho účtu, takže keď Váš užívateľský účet vyprší, už nebudete mať možnosť uvádzať produkty na webovej stránke.

Ak chcete pridať ponuku, najprv sa prihláste do svojho účtu Merkandi. Ak už ste tam, stačí kliknúť na tlačidlo "Pridať ponuku" a začať. Prípadne stačí prejsť do sekcie „Moje ponuky“. Tu vždy nájdete všetky Vaše ponuky a pre pridanie novej stačí kliknúť na „Pridať ponuku“. Postup pridania novej ponuky je nasledujúci:

1 - Základné informácie

2 - Doba trvania

3 - Objednávka

4 - Popis

5 - Platba a doručenie

6 - Obrázky

7 - Médiá a súbory

1. Základné informácie

Prvý krok obsahuje základné informácie o Vašom produkte. Najprv si budete musieť vybrať správnu kategóriu a podkategóriu pre vašu veľkoobchodnú zásielku, triedu položiek (nové, použité, renovované, poškodené, netestované, dopredaj) a krajinu, kde sa sklad nachádza. Táto sekcia obsahuje aj ID produktu (voliteľné, vami nastavené), EAN, TARIC a značku.

Všetky povinné polia sú označené * (hviezdička).

2. Doba trvania

Nastavte dobu trvania ponuky. Môžete si vybrať možnosť zo zoznamu alebo nastaviť vlastný dátum. Po uplynutí dátumu sa stav vašej ponuky zmení na „archív“. Ak ju chcete znova aktivovať, budete musieť kliknúť na možnosť „Aktivovať“ v zozname ponuky.

3. Objednávka

Podrobné informácie o produktoch na predaj, vrátane minimálnej objednávky, celkového množstva, merných jednotiek, cien. Upozorňujeme, že niektoré polia sa pri niektorých nastaveniach zmenia (tj ak nastavíte "cena za požiadavku", nebudete môcť vyplniť polia súvisiace s cenou).

4. Popis

Tu budete môcť zadať názov, popis a kľúčové slová pre vašu ponuku. Ak by ste chceli uviesť túto ponuku v iných jazykoch dostupných na Merkandi, jednoducho medzi nimi prepnite v hornej časti tohto kroku a potom zadajte názov, popis a kľúčové slová preložené do jazykov, ktoré si vyberiete. Neuvádzajte prosím Vašu ponuku v iných jazykoch, ak ju neviete preložiť do týchto jazykov. Nezabudnite tiež, že ponuka nemôže obsahovať žiadne informácie o vašej spoločnosti. Všetky polia v tomto kroku sú určené pre informácie o vašom produkte, nie o vašej spoločnosti.

5. Platba a doručenie

Nastavte možnosti platby a možnosti doručenia dostupné pre vašu ponuku. Hoci tieto polia nie sú povinné, mali by ste ich vyplniť, pretože sú to veľmi dôležité informácie pre všetkých potenciálnych kupcov. Nezabudnite, že ak ste už nastavili možnosti platby a možnosti doručenia v časti „Údaje o veľkoobchodníkovi“, môžete tento krok vynechať, pretože kupujúci uvidia vaše nastavenia odtiaľ.

6. Obrázky

Prvý obrázok, ktorý pridáte, sa štandardne stane hlavným obrázkom vašej ponuky. Ak ho chcete zmeniť, stačí ho posunúť doprava a nahradiť ho iným. Môžete nahrať až 7 obrázkov (súbory JPG, JPEG, GIF, PNG, max. veľkosť 3 MB)

7. Médiá a príloha

Môžete pridať 1 súbor ako prílohu k vašej ponuke, t.j. cenník alebo manifest, uložený vo formáte PDF, DOC, XDOC, TXT, JPG, JPEG, PNG. max. veľkosť 5 MB. Môžete tiež pridať adresu URL súboru videa z Youtube alebo Vimeo.

Po vyplnení všetkých povinných polí ho môžete uložiť ako koncept a odoslať ho neskôr, alebo ho odoslať teraz a prejsť na možnosti inzercie.

Môžete zvýšiť expozíciu svojej ponuky výberom nasledujúcich možností inzercie:

Najlepšia ponuka týždňa na Merkandi
Najlepšie ponuky na Merkandi
Zvýraznite zoznam ponúk Merkandi
Top ponuka v podkategórii
Zvýrazniť v podkategórii
Upozorňujeme, že ceny sa vzťahujú na jednu jazykovú verziu Vašej ponuky. Aj keď tento krok nie je potrebný na pridanie ponuky, možnosti inzercie vždy zlepšujú viditeľnosť ponuky v rámci Merkandi.

Platforma Merkandi Vám ponúka možnosť zverejniť neobmedzený počet ponúk. Umiestňovanie ponúk poskytuje potenciálnym zákazníkom možnosť oboznámiť sa s sortimentom, ktorý ponúka Váš veľkoobchod - s jednotlivými výrobkami a nákupnými podmienkami. Jedným slovom je pridávanie ponúk formou reklamy: fotografia a popis ponuky sa môžu objaviť na stránkach Merkandi vo všetkých jazykových verziách (bude potrebné ich preložiť) a vzbudiť záujem nielen našich používateľov, ale aj ľudí, ktorí ešte nimi nie sú, a ktorí sa dostali na webovú stránku Merkandi, hľadajúc danú komoditu. Ak chcete zvýšiť pravdepodobnosť, že Vaša ponúka vzbudí väčší záujem, je možné kúpiť jednu z možnosti propagácie vďaka ktorej bude ona primerane zvýraznená. V tomto rozsahu si môžete vybrať z nasledujúcich foriem propagácie:

  • Hit týždňa na Merkandi - podľa našich analýz je to najúčinnejšia reklama na Merkandi, ktorá sa na hlavnej stránke zobrazuje vo veľkom formáte na 7 dní.
  • Top ponuka vo vybranej kategórii - forma zvýraznenia ponuky (striedavo) na stránke kategórie (ponuka sa vždy objaví pred zoznamom iných ponúk) na dobu 7 dní.
  • Zvýraznenie vo vybranej kategórii - umožňuje zvýrazniť svoju ponuku a zobrazenie jej ako prvej vo vybranej kategórii na obdobie 7 dní.
  • Zvýraznenie na Merkandi - forma reklamy, ktorá zvýraznuje ponuku na žlto v danej kategórii. Aktívna 7 dní.

Okrem toho na platforme Merkandi ponúkame tri propagačné balíky, ktoré výrazne šetria čas a peniaze:

  • Balík MINI - zahŕňa zvýraznenie na Merkandi a vo vybranej kategórii. Výberom tejto možnosti ušetríte 10%.
  • Balík MIDI obsahuje zvýraznenie na Merkandi a top ponuku vo vybranej kategórii. Výberom tejto možnosti ušetríte 20%. Je to tiež najčastejšie vyberaný balík našich klientov.
  • Balík MAXI obsahuje HIT týždňa na Merkandi, zvýraznenie na Merkandi a top ponuku vo vybranej kategórii. Výberom tejto možnosti ušetríte až 30%.

Navrhované balíky sú aktívne počas rovnakého obdobia ako jednotlivé propagačné akcie zakúpené osobitne pre každú ponuku.

To však nie je všetko. Propagačné balíčky ušetria až 30% a takto ušetrené peniaze sa môžu ďalej zvýšiť o ďalších 30% platením za nie bodmi. Viac informácií nájdete tu: FAQ - Čo sú body Merkandi a ako je použiť?>

Naša platforma je k dispozícii v mnohých jazykoch. Vďaka tomu môže každý predajca umiestniť svoju ponuku v mnohých jazykových verziách, prekladový jazyk však musí byť kompatibilný s danou jazykovou verziou. Nedostatok správneho prekladu môže mať za následok zablokovanie ponuky (viac informácií o dôvodoch blokovania ponuky: tu).

Nutnosť prekladať ponuky je otázkou použiteľnosti a starostlivosti o kvalitu každej jazykovej verzie platformy Merkandi.

Z pohľadu kupujúceho a s prihliadnutím na viacjazyčnosť spoločnosti Merkandi v prípade, že kupujúci chce vidieť ponuku iba v poľštine, použije túto jazykovú verziu. Prekladá sa tiež do všetkých ostatných dostupných jazykov.

Starostlivosť o správnu jazykovú klasifikáciu a kategorizáciu ponúk je obrovským zlepšením pre potenciálnych klientov, ktorí časom oceňujú náš prístup k tejto problematike.

Jedným z pravidiel pre pridávanie ponúk je potreba preložiť ich do jazyka kompatibilného s jazykovou verziou (viac informácií).

Aby bola ponuka viditeľná v danej jazykovej verzii Merkandi, je potrebný preklad v súlade s tou jazykovou verziou. Ponuka preložená do každého jazyka určite umožní veľkoobchodníkovi osloviť väčšiu skupinu používateľov.

Ak však niektorý z týchto jazykov nepoznáte, môžete použiť nástroje dostupné v sieti, čiže prekladače.

Popisy vytvorené pomocou prekladačov sú veľmi často nepochopiteľné a chaotické, čo môže odradiť mnohých potenciálnych príjemcov. Preto, ak už používate prekladače, nezabudnite:

  1. skontrolovať, či sa v pôvodnom preklade nenachádzajú nejaké chyby, napríklad preklepy - prekladač môže mať problém takéto slová preložiť;
  2. že text pripravený na takýto preklad by mal obsahovať čo najmenej vlastných mien, mal by byť napísaný jednoduchým jazykom bez komplikovaných viet;
  3. overiť, či medzery sú na správnych miestach, ak sú slová spojené, prekladač ich tiež nemusí preložiť;
  4. vyhýbať sa skratkám. 
  • Prekladače najlepšie prekladajú texty z anglického jazyka do akejkoľvek inej jazykovej verzie, takže je dobre sa pokúsiť pripraviť obsah ponuky v angličtine.

Mnohí z nás, ktorí chcú ponuku preložiť rýchlo, vkladajú všetok text do prekladača. Preklad bude však dôkladnejší, ak popri vyššie uvedených tipov, preložíme vetu za vetou, najmä pri dlhšom popise.

Vzhľadom na priaznivosť používania, odporúčame Vám používať nasledujúce prekladače:

  1. Google Prekladač: https://translate.google.pl/
  2. Bing Prekladač:http://www.bing.com/translator/
  3. Yandex Prekladač: https://translate.yandex.com

Podľa našej skúsenosti:

je španielsky jazyk najlepšie prekladať v Prekladači Google. Pre jazyk taliansky a anglický najlepší bude Prekladač Yandex, aj keď pre oficiálne dokumenty prekladané do angličtiny je lepšie zvoliť Prekladač Google, zatiaľ čo pre preklady do francúzštiny a gréčtiny použite Prekladač Bing.

Môže sa stať, že po prihlásení na webovú stránku si všimneme, že niektoré alebo všetky ponuky majú stav: Blokované. Okamžite sa vyskytuje otázka, prečo bola moja ponuka zablokovaná?

Tu sú 3 hlavné dôvody:

  1. Ponuka obsahuje kontaktné údaje - v súlade s pravidlami pre pridávanie ponúk, ich obsahom, obrázkami a prílohami je zakázané umiestňovať kontaktné údaje a názov spoločnosti. Zakazuje sa tiež poskytovanie osobných údajov a iných údajov umožňujúcich kontakt ohľadne ponuky neprihlásenými používateľmi. Nie je povolené umiestňovať vodoznaky na obrázkoch, ktoré obsahujú informácie o spoločnosti, neumiestňujte vodoznaky. Je to proti našim pravidlám.
  2. Ponuka nebola preložená - ponuku je možné zverejniť na každej z dostupných jazykových verzií našej platformy. Musí sa však preložiť do jazyka kompatibilného s vybranou jazykovou verziou.
  3. Ponuka je duplikátom jednej z predchádzajúcich - je zakázané umiestňovať duplikáty. Každá z nich musí mať jedinečný názov a popis. Za duplikát sa považujú ponuky, v ktorých bol zmenený malý počet slov obsahu, napríklad pridaním poradového čísla k názvu alebo pridaním niekoľkých slov, ktoré nemenia význam opisu. Toto sa považuje za zakázané.

Upozorňujeme, že duplicitné ponuky budú okamžite zablokované. Veľmi často sa však s každým používateľom spojíme, upozorníme ho na chyby, ktoré sa vyskytli pri pridávaní ponuky a navrhujeme optimálne riešenia. Malo by sa pamätať na to, že prísny prístup k téme ponúk nie je v našom záujme, je to nevyhnutnosť, vyplývajúca z mnohých vnútorných a vonkajších faktorov. Na Merkandi je veľmi dôležité pohodlie a ľahkosť použitia našej platformy. Čím bude ona pohodlnejšia pre kupujúcich, tým viac ponúkajúcich predá svoj tovar.

Všeobecné informácie:

1. Možnosti predaja sú poskytované len PREMIUM-užívateľom, ktorí dlhujú alebo zastupujú registrované podniky a pošlú nám dokumenty svojich spoločností na overenie. Možnosti predaja sa aktivujú po overení kópií osvedčenia o registrácii pre DPH (alebo iného osvedčenia o registrácii pre daň, ak nie ste registrovaný pre DPH) a osvedčenia o registrácii spoločnosti.

2. Možnosti predaja umožňujú používateľom PREMIUM uvádzať svoje produkty na Merkandi. Prístup k predajným opciám je voliteľná funkcia PREMIUM účtu a jeho platnosť vyprší v deň vypršania platnosti PREMIUM účtu.

3. Podľa § 2 bod 5 akceptovaných obchodných podmienok je nárok na aktiváciu možností predajcu vylúčený. Merkandi si vyhradzuje právo vylúčiť používateľa počas registrácie a kedykoľvek počas predplatného, ​​najmä z bezpečnostných dôvodov, a to bez udania dôvodu.

Pravidlá zverejňovania predajných ponúk na Merkandi:

1. V obsahu ponuky, ako aj v obrázkoch, videách, odkazoch a akýchkoľvek prílohách nesmú byť uvedené kontaktné údaje ani názov spoločnosti. Takisto je zakázané uvádzať osobné údaje a iné údaje, ktoré by umožnili nájsť spoločnosť na internete. Neakceptujeme ani vodoznaky na obrázkoch, ktoré obsahujú akékoľvek informácie o spoločnosti.
2. Prijímame veľkoobchodné ponuky. Maloobchodné ponuky sú vylúčené a budú odstránené bez predchádzajúceho upozornenia.

3. Nie je povolené uvádzať kópie alebo repliky značkových výrobkov. Vyhradzujeme si právo odstrániť takéto ponuky bez predchádzajúceho upozornenia. Vyhradzujeme si tiež právo požiadať o akýkoľvek relevantný dôkaz, ktorý potvrdzuje pravosť predávaného tovaru.

4. Možné druhy tovaru na sklade Merkandi sú k dispozícii tu: LINK. Prosíme o dodržiavanie týchto definícií.

5. Svoju ponuku môžete prezentovať v ktorejkoľvek z daných jazykových verzií Merkandi. Na tento účel však musíte poskytnúť preklad do niektorého z týchto jazykov. Ponuky, ktoré nebudú v súlade s danou jazykovou verziou Merkandi, budú deaktivované. 

6. Uvádzanie tej istej ponuky po niekoľkýkrát (rovnaký názov alebo popis alebo obrázok) naraz je zakázané a môže mať za následok odstránenie všetkých jej kópií. Duplikátom je každá ponuka, ktorá má úplne rovnaký obsah ako ponuka, ktorá bola zverejnená pred nejakým časom. Ak chcete vykonať zmeny vo svojich ponukách, použite funkciu "Upraviť".

7. Uvádzanie ponúk služieb a nákupných ponúk je zakázané. Nákupné ponuky sa môžu uverejňovať len v sekcii, ktorá je na to určená. Ponuky tohto druhu budú zo sekcie predajných ponúk odstránené bez predchádzajúceho upozornenia.

8. Je zakázané zverejňovať:

  • ponuky týkajúce sa cigariet a elektronických cigariet a tabakových výrobkov 
  • Ponuky týkajúce sa CBD produktov
  • Ponuky týkajúce sa alkoholu
  • Ponuky potravinových výrobkov, ktoré sú zastarané alebo nevhodné na konzumáciu.
  • Ponuky na kozmetické výrobky s prešlým dátumom spotreby
  • Ponuka strelných zbraní, streliva 

9. Merkandi si vyhradzuje právo deaktivovať ponuku alebo znížiť pozíciu ponuky v zozname z dôvodu hrubých jazykových chýb alebo nedostatočných informácií v popise ponuky.

10. Spoločnosť Merkandi odmieta akékoľvek nároky na zaradenie ponuky na webovú stránku.

11. Merkandi si vyhradzuje právo kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia odstrániť všetky ponuky používateľa a dočasne alebo trvalo pozastaviť jeho status predajcu.

V spoločnosti Merkandi sa náš tím špecialistov každý deň stará o predaj a popularitu Vašich ponúk. Vďaka tomu Vaše ponuky získajú viac návštevníkov a majú ešte väčší dosah medzi potenciálnymi zákazníkmi.

Čo presne robíme pri úprave Vašich ponúk?

  • Vylepšenie názvu a popisu - obsah Vašej ponuky vylepšujeme tak, aby obsahoval viac kľúčových slov, vďaka čomu kupujúci môžu nájsť produkty, ktoré predávate. Cieľom tejto aktivity je tiež opraviť obsah z hľadiska pravopisu, gramatiky, usporiadanie textu atď.
  • Doplnenie značky - ak predávate značkový tovar, pole Značka by malo byť vyplnené. Týmto spôsobom sa Vaša ponuka objaví na zozname ponúk obsahujúcich produkty konkrétnych značiek, čím sa zvýši dosah inzerátu.
  • Doplnenie / oprava kategórie - nesprávne vybraná kategória výrazne znižuje viditeľnosť ponuky. V prípade ponúk, ktoré obsahujú rôzne tovary (tzv. zmesi), ich pridanie do mnohých kategórií zvyšuje ich dosah. Do každej ponuky môžete pridať až 3 kategórie!
  • Ďalšie drobné opravy - napr. nedostatok informácií o značke, neúplné informácie o produkte, dôležité záležitosti pre kupujúcich.

Cieľom vyššie uvedených zmien je osloviť čo najväčší počet potenciálnych zákazníkov, zvýšiť dôveryhodnosť Vašej spoločnosti profesionálne pripravenými ponukami a zatraktívniť prezentovaný tovar v očiach návštevníkov.

Ako rozpoznávate ponuky, ktoré boli upravené?
V zozname ponúk sa vedľa stavu ponuky (Aktívna, Archívna, Skica) zobrazí malá ikona M označujúca, že ponuka bola upravená v jazykovej verzii stránky, na ktorej sa nachádzate. Okrem toho sa po otvorení jednotlivých prekladov zobrazí informácia v príslušných jazykových verziách, v ktorých bola ponuka upravená.

Ak chcete vykonať zmeny v ponuke upravenej našim tímom, zmeňte iba jej najdôležitejšie časti a neuverejňujte celý predchádzajúci obsah. Niektorí používatelia pri aktualizácii obsahu svojich inzerátov znova skopírujú svoju vlastnú šablónu, čím zničia úsilie a redakčnú prácu nášho tímu, a to zase zníži dosah ich ponúk. Dôverujte našim špecialistom, vieme vytvárať ponuky, ktoré rýchlo generujú predaj.

Moja ponuka nebola upravená, prečo?
Náš tím moderuje ponuky pravidelne, avšak vzhľadom na ich veľký počet sa o každého nemôžeme postarať. Preto sa stáva, že ponuka bola moderovaná iba v niektorých jazykových verziách, a v iných nie. Tieto nedostatky sa však snažíme pravidelne odstraňovať.

Môžem odoslať žiadosť o úpravu svojej ponuky?
Takúto žiadosť môžete odoslať nášmu tímu. Budeme sa snažiť urobiť všetko pre to, aby sme Vašu ponuku rýchlo vylepšili. Bohužiaľ nemôžeme zaručiť, že každá žiadosť bude spracovaná. To však nič nemení na skutočnosti, že sa budeme snažiť, aby sme s Vašimi ponukami zaobchádzali spoľahlivo a profesionálne!

Na platforme Merkandi majú všetci predajcovia možnosť propagovať svoje ponuky. Podrobnosti o typoch propagácii, umiestnenia na strane, vzhľade a čase vydania nájdete tu: FAQ - Či môžem propagovať svoje výrobky na Merkandi?

Za propagáciu a propagačné balíčky je možné zaplatiť online, bankovým prevodom alebo pomocou bodov. Výber platby bodmi poskytuje veľmi dôležité výhody:

  • Až 30% úspory pri nákupe propagácii
  • Okamžitá aktivácia zakúpenej propagácie bez nutnosti prechádzať celým procesom online platby

K dispozícii sú 4 balíky bodov:

  • 50 bodov, balík ponúkajúci 5% úsporu
  • 100 bodov, balík ponúkajúci 10% úsporu
  • 200 bodov, balík ponúkajúci 20% úsporu
  • 400 bodov, balík ponúkajúci 30% úsporu

Náklady na nákup bodov sú uvedené pri každej propagácii. Okrem toho stoja za zmienku dve dôležité veci týkajúce sa bodov:

  • Body nemajú dátum platnosti. Na Vašom účte zostanú k dispozícii bez časového obmedzenia, a to aj v prípade, že svoj účet predĺžite po uplynutí jeho platnosti.
  • Body je možné použiť iba na propagáciu ponúk prostredníctvom jednotlivých propagácii a propagačných balíkov, nemôžu sa použiť na úhradu obnovy účtu, nákup ďalších služieb atď.
  • Nie je možné vymeniť body na hotovosť.

Odporúčame Vám, aby ste využili bodové balíčky, pretože sú najlacnejšou a zároveň najvýhodnejšou formou platby za propagáciu ponúk na Merkandi. Vyberte si múdro - vyberte si balík bodov prispôsobený Vašim potrebám na Merkandi!

Aké je percento odpovedí?

Percento odpovedí udáva, koľko z prvých správ od kupujúcich dostalo odpoveď od predajcu. Zohľadňujú sa iba prvé správy v novom vlákne. Následné správy v tej istej konverzácii tento ukazovateľ neovplyvňujú.

 

Ako sa vypočítava čas odpovede?

Priemerný čas odpovede sa vypočítava na základe odpovede predajcu na prvú správu vo vlákne. Čas sa počíta 7 dní v týždni, 24 hodín denne. Posledná správa od kupujúceho sa neberie do úvahy, pokiaľ to nie je jeho prvá správa.

 

Aké sú časové prahy pre určenie rýchlosti odpovede?

Časové prahy sú verejne viditeľné v profile veľkoobchodníka a sú nasledovné:

Odpovede včas - do 6 hodín

Odpovede veľmi včas - do 10 hodín

Odpovede včas - do 24 hodín

Odpovede pomaly - do 48 hodín

Veľmi pomalé odpovede - viac ako 48 hodín

 

Z akého obdobia sa vypočítavajú štatistiky?

Všetky koeficienty sa počítajú z posledných 30 dní.

 

Ako často sa štatistiky aktualizujú?

Údaje sa automaticky obnovujú každých 24 hodín.

 

Prečo je dôležité udržiavať štatistiky odoziev na vysokej úrovni?

Udržiavanie vysokých štatistík odoziev je pre predajcov kľúčové. Práca na kvalite služieb buduje dôveru u kupujúcich, povzbudzuje ich, aby vás kontaktovali, a zvyšuje šance na dokončenie transakcie. Kupujúci uprednostňujú spoluprácu s veľkoobchodníkmi, ktorí na správy reagujú rýchlo a pravidelne – čo je dôležitý prvok v procese rozhodovania a úspešného predaja.


 

Potřebujete pomoct?

Prihláste sa na odber BEZPLATNÉHO bulletinu – zostaňte v obraze!

Nenechajte si ujsť denné informácie o nových produktoch a novinkách na Merkandi. Ak chcete začať, získajte pri registrácii zľavový kód.