FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRÁCIA a OBNOVA na 1 rok
akcie nie je možné kombinovať
24 Počet zostávajúcich zliav

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Viac ako 100 000 spokojných používateľov

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Ako pridať svoju ponuku?

Zverejnenie ponuky na portálu Merkandi je možné pre používateľov účtu PREMIUM po vloženiu registračných dokumentov svojej spoločnosti na panel účtu alebo ich poslaniu faxom alebo e-mailom na adresu nášho zákazníckeho centra, kde po ich kontroli možnosť predaja bude aktivovaná. Od tejto chvíle do ukončenia platnosti účtu, budete môcť pridávať neobmedzený počet ponúk.

Ako pridať ponuku: prihlasujeme sa do Merkandi a prechádzame na svoj účet. Na administratívnom paneli nášho účtu vyberame možnosť Moje ponuky. Po výbere tejto možnosti na administratívnom paneli sa zobrazia predtým pridané ponuky. Nové ponuky pridávame pomocou modrého tlačidla Pridať ponuku, ktoré sa nachádza v hornej časti stránky.
Proces pridávania ponuky pozostáva z vyplnenia nasledujúcich 5 polí:

1. Informácie o produkte;
2. Platnosť ponuky;
3. Objednávka;
4. Opis ponuky;
5. Spôsoby platby a dopravy

6. Obrázky.

7. Médiá a prílohy

  1. Vyplnením formulára poskytujeme čo najviac informácií o produkte, napríklad vyberieme kategóriu, podkategóriu a skupinu výrobkov, do ktorých pridávame produkt (nový, použitý, poškodený, zmiešaný / retourware, refurbished, outlet) a krajinu pôvodu produktu (krajina, v ktorej produkt je aktuálne). Táto kategória zahŕňa aj polia, ako napríklad ID produktu (interná identifikácia produktu), kódy EAN a TARIC alebo dokonca značka. Aby sa uľahčiť vyhľadávanie ponúk pre potenciálnych zákazníkov, predajcovia by mali poskytnúť čo najviac podrobných informácií o produkte. Preto sú všetky polia označené *, čo znamená, že sú povinné.
  2. Určujeme približnú platnosť ponuky, napríklad ponuka platnú 30 dní alebo ponuka platnú do... Po uplynutí tejto doby sa ponuka zmení na archivovanú - zobrazí sa s informáciami, že bola pridaná pred X dňami. Ak ju chcete obnoviť, použite možnosť aktivovať v zozname ponúk.
  3. Vyplňujeme ďalšie údaje o produkte, ako napríklad: dostupné množstvo, minimálna objednávka, merná jednotka, v ktorej predávame produkt či aj cena výrobku. V závislosti od zvolených hodnôt sa prezentácia poli zmení (napr. pri výbere Cena podľa dohody, polia pre zadanie meny alebo jednotky zmiznú).
  4. Doplňujeme názov, obsah a kľúčové slová ponuky. Na jednotlivých kartách môžeme tieto polia vyplniť pre jednotlivé jazyky. Pamätajte, že ak vyberáte poľsku, nemecku alebo anglicku verziu, je potrebné uvádzať názov / názov ponuky a popisy v jazykoch príslušných jazykových verzii, t. j. v poľštine, nemčine a angličtine. Systém automatický rozpozná, ktoré jazykové verzie chceme zverejniť, na základe vyplnenia polí na jednotlivých kartách.Je tiež dôležité, aby popis a obrázky, ktoré pridáme, neobsahovali kontaktné údaje spoločnosti (napríklad telefónne číslo, e-mailovú adresu, webovú stránku, logo spoločnosti). V popise produktu zadávame teiž kľúčové slová popisujúce ponúkaný produkt.
  5. V ďalšej fáze pridávania ponuky poskytujeme informácie o dostupných spôsoboch platby, ktoré akceptujeme (prevod, hotovosť, platby online), ako aj o spôsoboch doručenia, ktoré ponúkame (osobný odber, vnútroštátna preprava, medzinárodná preprava). Tieto polia nie sú povinné, ale nezabudnite, že čím viac podrobností o produkte vrátane informácií o dodaní a platbe a fotografií, tým väčší bude záujem o ponuku.
  6. Pri pridávaní fotografií produktu si pamätáme, že prvý pridaný súbor je hlavným obrázkom a že pridanie niekoľkých fotografií vo veľkom formáte zvýši atraktivitu našej reklamy, čo sa následne uplatní vo väčšiom počte odpovedí!
  7. Ak je produkt známy a máte film zobrazujúci jeho fungovanie / recenziu, môžete pridať adresu do videa na stránkach YouTube alebo Vimeo do poľa Video URL. V popise produktu môžeme navyše pridať 1 prílohu. Môže to byť napríklad tabuľka so zoznamom ponúkaných produktov, cenníkom atď. (povolený formát súborov PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Veľkosť max 5 MB).

Po vyplnení všetkých požadovaných polí môžeme ponuku uložiť ako náčrt (ak ju ešte nechceme zverejniť, ale len uložiť pokrok), zverejniť ju na webovej stránke alebo zverejniť a prejsť na možnosti propagácie, ktoré zvyšujú viditeľnosť ponuky.

Zainteresované osoby si tu môžu vybrať z rôznych foriem propagácie ponuky:

  • najzaujímavejšia ponuka týždňa,
  • najlepšie ponuky na Merkandi,
  • zvýraznenie na zozname ponúk Merkandi,
  • najlepšia ponuka vo vybranej kategórii,
  • zvýraznenie vo vybranej kategórii.

Uvedené propagačné náklady sú za jednu jazykovú verziu. Propagácia ponúk nie je povinná, ale je to vhodné, pretože vďaka nej bude ponuka vynikať od ostatných.

Potřebujete pomoct?

NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.