FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Na ročnú REGISTRÁCIU
akcie nie je možné kombinovať
20 Počet zostávajúcich zliav
Platforma č. 1 na trhu
Platforma
č. 1 na trhu

Ako zlepšiť predaj pomocou Merkandi?

Veľkoobchodníci, výrobcovia a distribútori, ktorí hľadajú nové trhy pre svoje produkty, ich môžu po zakúpení PREMIUM členstva a vykonaní overovacej procedúry uviesť v Merkandi. Aby však z účtu Merkandi vyťažili čo najviac, mali by postupovať podľa nižšie uvedených tipov.

1. Vyplňte svoj profil a udržujte ho aktuálny – profil vašej spoločnosti v Merkandi je dostupný každému kupujúcemu na platforme, preto by ste mu mali poskytnúť všetky dôležité informácie o vašom veľkoobchode a produktoch, ktoré ponúkate predaj. V zásade udržiavajte svoje kontaktné údaje aktuálne, aby ste sa vyhli problémom s vami. Ak to chcete urobiť, stačí pridať telefónne čísla, e-mailové adresy, mená a priezviská a jazyky na komunikáciu s členmi vášho obchodného oddelenia. Ďalšia vec je fyzická adresa vašich zariadení, ako je showroom alebo sklad, a adresa URL vašej webovej stránky. Ďalšími dôležitými informáciami sú možnosti platby a možnosti doručenia, ktoré nájdete v časti „Údaje veľkoobchodníka“ vo svojom účte. Vyberte si možnosti platby a možnosti doručenia dostupné pre kupujúcich a pre podrobné informácie o nich použite textové polia s názvom „Ďalšie Na záver sa odporúča opísať vašu spoločnosť a produkty, ktoré predávate.

2. Nové ponuky pravidelne vypisujte, predchádzajúce udržujte aktuálne – dôrazne sa odporúča uvádzať ponuky čo najčastejšie. Čím viac ponúk uvediete, tým viac kupujúcich vás bude kontaktovať. Okrem toho sa každá z vašich ponúk posiela v rámci nášho denného bulletinu s najnovšími produktmi, takže čím pravidelnejší budete, tým väčší bude dosah vašich ponúk. Nezabudnite tiež na svoje predchádzajúce ponuky a aktualizujte ich vždy, keď sa niečo zmení (t. j. cena, možnosti platby alebo minimum na nákup).

3. Pripravte si dobré popisy, pridajte obrázky – skôr ako kupujúci navštívi váš profil, pravdepodobne si prezrie niektoré z vašich ponúk. Z tohto dôvodu by ste si mali nájsť chvíľu na vytvorenie dobrého a spoľahlivého popisu vášho produktu. Zadajte všetky dôležité informácie o veľkoobchodnej šarži a nebojte sa spomenúť niektoré nedostatky. Veď okrem kupcov nového tovaru sú aj kupujúci, ktorí vyhľadávajú použité, repasované, neodskúšané či dokonca poškodené výrobky. Vyhnite sa tiež všeobecným vyhláseniam v názve a popise ponuky. Pri popisovaní produktov buďte konkrétni a spoľahliví, používajte názvy značiek alebo modelov, poskytnite kupujúcim základné špecifikácie vašich zásob na predaj, upozornite na všetky dôležité informácie (t. j. chýbajúce škatule, škrabance alebo preliačiny). Dobrý názov a popis by mal tiež uvádzať typ zásob na predaj, ako sú likvidačné zásoby, nadbytočné zásoby, produkty ex leasing atď. Ďalšou dôležitou vecou je odovzdať autentické obrázky veľkoobchodnej dávky, kedykoľvek je to možné. Autentické obrázky nielenže vyzerajú lepšie, ale zároveň dokazujú, že akcie skutočne vlastníte, a to je pre väčšinu kupujúcich veľmi dôležitý fakt.

4. Pridajte svoje ponuky v iných jazykoch – ak poznáte iné jazyky, ktoré sú podporované v Merkandi, mali by ste svoje ponuky preložiť do týchto jazykov. To výrazne zvýši počet potenciálnych kupcov vašich produktov. Ak nepoznáte žiadny iný jazyk používaný v Merkandi, môžete skúsiť preložiť svoje ponuky pomocou služieb Google, Yandex, Bing alebo Yahoo.

Potřebujete pomoct?

Prihláste sa na odber BEZPLATNÉHO bulletinu – zostaňte v obraze!

Nenechajte si ujsť denné informácie o nových produktoch a novinkách na Merkandi. Ak chcete začať, získajte pri registrácii zľavový kód.