FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRÁCIA a OBNOVA na 1 rok
akcie nie je možné kombinovať
22 Počet zostávajúcich zliav

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Viac ako 100 000 spokojných používateľov

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Ako predávať na Merkandi?

Veľkoobchodníci, výrobcovia, distribútori, ktorí hľadajú nové trhy pre svoj tovar, zaregistrujú účet PREMIUM na platforme Merkandi a po pozitívnom overení svojej podnikateľskej činnosti dostanú príležitosť na predloženie ponúk na nadbytočný tovar, tovar z aukcii, dopredaja sérií či tovar vrátený zákazníkmi, atď.
Veľmi dôležitým problémom, ktorý má obrovský vplyv na rýchly predaj tovaru, je to, ako prezentovať svoju spoločnosť a tovar na platforme Merkandi. Je tu niekoľko tipov, ktoré pomôžu predajcom osloviť väčší počet potenciálnych zákazníkov, a tým urýchlia predaj:

  1. Dobre opísaný profil spoločnosti na platforme Merkandi - uistite sa, že profil veľkoobchodu, ktorý vidia prihlásení kupujúci na Merkandi, má doplnené všetky možné údaje. V prvom rade by mal vždy obsahovať aktuálne kontaktné údaje. Odporúča sa uviesť úplnú adresu spoločnosti, prípadne adresu skladu, adresu webovej stránky spoločnosti, okrem toho kontaktných údajov - priezviska, čísla pevnej linky, faxové čísla, čísla mobilných telefónov, e-mailové adresy, otváracie hodiny spoločnosti alebo účty Skype a tiež jazyk, v ktorom je poskytovaná podpora. Dôležité sú aj údaje o platobných podmienkach a podmienkach dodania tovaru - na karte Môj účet - Údaje o skladoch uveďte vedľa údajov spoločnosti a kontaktných údajov aj ponúkané spôsoby platby a spôsob dopravy. V poli Ďalšie informácie sa oplatí opísať v niekoľkých vetách profil podniku, uviesť odvetvia, skupiny výrobkov a ďalšie cenné informácie, ktoré môžu spoločnosť odlíšiť od ostatných predajcov.
  2. Pravidelné zadávanie ponúk - odporúča sa pravidelne umiestňovať ponuky na Merkandi podľa naplánovaného harmonogramu. Je potrebné si uvedomiť, že klienti, s ktorými spolupracujeme alebo v blízkej budúcnosti budeme spolupracovať, ocenia vystavovateľov, ktorí pravidelne aktualizujú svoj sortiment. Je tu ťažké stanoviť limit, ale častá prítomnosť veľkoobchodníka na platforme, ktorá sa prejavuje vo forme nových ponúk, vedie k väčšiemu záujmu kupujúcich, ktorí sú denným newsletterom informovaní o ďalších produktových novinkách na Merkandi. V závislosti od ponúkaného sortimentu - mali by to byť rôzne ponuky pre rôzne druhy tovaru zverejňované v rôznych odvetviach (samozrejme, výber odvetvia musí zodpovedať ponúkaným produktom).
  3. Správna prezentácia tovaru v ponuke - podľa princípu všetko sa dá predať, vyžaduje to iba pekné balenie, je potrebné dbať na podrobný popis produktu, ktorý chceme predať. Je dobré používať opisy, ktoré sú podstatné, konkrétne, transparentné, bezchybné, zamerané na cieľ a čo najobjektívnejšie. Ak má náš produkt vady, nebojte sa ich opísať - koniec koncov, použité, vrátené alebo obnovené výrobky, tiež zaujímajú široké publikum, ktoré často hľadá výrobky s menšími alebo väčšími chybami.
  4. Najdôležitejšie prvky, ktoré tvoria dobrý opis ponuky, sú jej názov a opis tovaru - mali by byť formulované konkrétne a presne. V názve by ste nemali používať všeobecné frázy, ako je napríklad Lacný predaj alebo výhodná zľava!, Dajte presné to, čo chcete predať, pretože iba vtedy potenciálni zákazníci, ktorí hľadajú rovnaký alebo podobný tovar pomocou prehliadača na portáli Merkandi, okamžite nájdu našu reklamu. Názvy by mali obsahovať niektoré z najdôležitejších - opisujúcich naše výrobky - kľúčové slová vrátane obchodných značiek, pôvodu (aukcie súdneho exekútora, tovar z likvidácie, tovar z prebytkov atď.) Popis produktu by mal kupujúcemu poskytnúť pravdivý obraz o tovare, ktorý máme na predaj. Najprv by ste mali uviesť výhody produktu / zásoby, ako aj výhody podmienok jeho nákupu (napr. Ďalšie zľavy pri zbere väčšieho množstva, bezplatné doručenie v rámci EÚ pri objednávkach nad danú sumu, možnosť zasielania vzoriek atď.). V ďalšej časti popisu by ste mali uviesť akékoľvek chyby vo Vašom tovare (žiadne pôvodné balenie, menšie známky používania, výrobné chyby, atď.)
  5. Veľmi dôležitou súčasťou ponuky sú produktové fotografie - hlavná fotografia by mala prezentovať produkt čo najatraktívnejším spôsobom, aby prilákala pozornosť návštevníkov platformy. Je lepšie nahradiť fotografiu šedivého kartónu alebo prázdnej palety dobrou fotografiou vybraných výrobkov, ktoré sú predmetom ponuky. Namiesto katalógových fotografií sa odporúča vkladať skutočné fotografie predmetov, pretože to zvyšuje dôveryhodnosť inzerátu.
  6. Publikovanie ponúk v rôznych jazykových verziách - platforma Merkandi je spustená v mnohých jazykoch. Ponuky vo všetkých jazykových verziách sú umiestnené v službách Google, Yandex, Bing a Yahoo. Ak chce predajca svojou ponukou osloviť najväčší počet potenciálnych kupujúcich, mal by zverejňovať svoje inzeráty v príslušnom preklade, vyhotoveným napríklad pomocou služby Google Translate, do všetkých dostupných jazykových verzií Merkandi.

Potřebujete pomoct?

NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.