FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRÁCIA a OBNOVA na 1 rok
akcie nie je možné kombinovať
21 Počet zostávajúcich zliav

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Viac ako 100 000 spokojných používateľov

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Musím odpovedať na správy na strane?

Poskytovanie najvyššej úrovne služieb zákazníkom je veľmi dobrá obchodná prax, najmä pre predajcov. Jednou z najčastejších chýb vo veľkoobchodnom priemysle je zanedbanie reakcie na správy prijaté od kupujúcich / predávajúcich.
Merkandi je medzinárodná platforma, na ktorej kladieme veľký dôraz na správny kontakt a obchodné vzťahy medzi používateľmi. Cieľom zabezpečiť vysokú úroveň služieb sa staráme o štatistiky odpovedí na správy. Preto môžete od nás dostávať upozornenia, ak Váš panel obsahuje správy bez odpovede.

Prečo to robíme?

  • Aby sme Vás upozornili na neprečítané správy - niekedy sa stáva, že správy sa dostanú do záložky spam, sú prehliadané a Vy si to ani nevšimnete. Zabezpečujeme, aby Vám neunikla žiadna správa.
  • Aby sme Vás upozornili na dobré obchodné praktiky - veľa ľudí nevie, že nereagovanie na správy môže mať negatívny vplyv na ich podnikanie. Snažíme sa vysvetliť, prečo je odpoveď na správy taká dôležitá.
  • Aby ste zvýšili svoj predaj - ak dnes neodpovedáte, používateľ nemusí mať o Vašu ponuku záujem o týždeň. Aby ste maximalizovali predaj, musíte odpovedať všetkým.

Prečo je to dôležité?
Predstavte si, že prevádzkujete obchod. Vstúpi doňho klient a položí otázku. V koľkých prípadoch ste sa stretli so situáciou, keď predajca predstiera, že nevidí zákazníka? S takouto situáciou sme sa nestretli, tak prečo by to malo byť v internetovom obchode inak?Ako sme už uviedli, ak zákazník dnes nedostane odpoveď, nabudúce môže nenapísať vôbec. Preto je lepšie odpísať, že ma to nezaujíma, Nie, ďakujem, atď., ako napísať nič. Táto krátka informácia bude trvať niekoľko sekúnd, ale neodradí zákazníka, pretože mu nikto neodpovedal.

Môžeme požadovať odpoveď?
Nemôžeme, pretože naším cieľom je informovať používateľov a zvýšiť pomer odozvy. Nemôžeme Vás prinútiť odpovedať, ale vždy Vás budeme kontaktovať kvôli správam bez odpovede. Ak od Vás nedostaneme odpoveď, budeme Vás kontaktovať opätovne. Ak od Vás nedostaneme odpoveď do dvoch týždňov, vyhradzujeme si právo deaktivovať možnosť predajcu na Vašom účte.

Potřebujete pomoct?

NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.