Všetci registrovaní používatelia platformy Merkandi sa môžu spoľahnúť na profesionálnu podporu a pomoc špecializovaných zamestnancov našeho zákazníckeho centra. Akýkoľvek dotaz týkajúci sa našej platformy, technických problémov alebo iných záležitosti, ktoré trápia našich zákazníkov, môže byť signalizovaný prostredníctvom ktoréhokoľvek z nasledujúcich komunikačných kanálov:
- telefonicky
- cez Skype
- e-mailom.
- chatom
Samozrejme, zákaznícke služby v tejto oblasti sú pripravené vo všetkých jazykoch, používaných na Merkandi. Naši špecialisti sú Vám k dispozícii od pondelka do piatka od 7:30 do 15:30 (CET).
Vyvíjame maximálne úsilie, aby sme na e-mailové otázky odpovedali čo najskôr. Zvyčajne odpovieme na správy, ktoré sa k nám dostanú po pracovných hodinách alebo mimo pracovných dní, prvý - nasledujúci pracovný deň.
Malo by sa pamätať na to, že sme tiež ľudia a tiež čerpáme dovolenky. V takom prípade dostanete od nás automatickú odpoveď, kedy bude k dispozícii náš zamestnanec zodpovedný za Vašu jazykovú verziu. Odporúčame tiež, aby ste nás kontaktovali aj v inom jazyku.
Pokiaľ je to možné, snažíme sa tiež kontaktovať zákazníkov, ktorí sa k nám nedovolali.
Vždy, ak dôjde k prerušeniu prevádzky kancelárie, príslušné informácie týkajúce sa príčiny a dĺžky takejto udalosti budú umiestnené vopred na podstránke Kontakt v každej jazykovej verzii platformy.