§ 1 Všeobecné ustanovenia
- Dodávateľ – Merkandi LTD, ďalej len Merkandi, so sídlom v Anglicku, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
- Objednávateľ – podnikateľ alebo súkromná osoba objednávajúca službu overenia dodávateľa.
- Služba špecializovaného konzultanta - ďalej len služba, spočíva v poskytovaní pomoci užívateľovi v rozsahu popísanom v § 2. Službu poskytuje Dodávateľ.
- Náklady na službu – suma, ktorú musí príkazca zaplatiť, aby mohol poskytnúť službu špecializovaného konzultanta.
- Balík pre podnikanie – súbor doplnkových služieb ponúkaných dodávateľom, predávaných v balíku
§ 2 Rozsah poskytovanej služby
- Klient si môže službu objednať iba v jednom z dvoch uvedených prípadov:
- V akomkoľvek obchodnom balíku (služba je súčasťou akéhokoľvek dostupného)
- Ako dodatočný 5-hodinový balík, ak ste si už zakúpili obchodný balík.
- Klient zadá objednávku na obchodný balík alebo špecializovanú poradenskú podpornú službu prostredníctvom webovej stránky Merkandi. Cena služby je uvedená na stránke objednávky služby a týka sa pomoci špecializovaného konzultanta v celkovom počte hodín uvedenom na stránke.
- Po zaplatení za službu objednanú príkazcom dostane dodávateľ potvrdzujúcu správu. Od tohto momentu má príkazca neobmedzený čas na vyplnenie servisného formulára, v ktorom poskytnem zhotoviteľovi potrebné kontaktné údaje na príkazcu.
- Po vyplnení formulára služby Objednávateľ začne s jej realizáciou do 3 pracovných dní odo dňa jej vyplnenia. V prípade, že termín vykonania služby nie je možné dodržať, zhotoviteľ sa zaväzuje túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi a termín je v takom prípade predmetom individuálnej dohody medzi objednávateľom a zhotoviteľom.
- Služba sa považuje za vyčerpanú, keď zákazník využije celkový počet hodín dostupných v rámci služby.
- Zákazník môže odoslať neobmedzený počet žiadostí o pomoc od špecializovaného konzultanta v rámci dostupného počtu prevádzkových hodín.
- Pomoc špecializovaného konzultanta je k dispozícii iba e-mailom v akomkoľvek jazyku alebo telefonicky v nasledujúcich jazykoch: angličtina, poľština, španielčina, nemčina, francúzština, taliančina.
- Dodávateľ si vyhradzuje právo zmeniť dostupnosť telefonickej podpory v ktoromkoľvek z jazykov. V tomto prípade, ak je zmena v neprospech príkazcu (jazyk alebo jazyky, v ktorých si špecializovaný konzultant doteraz objednal pomoc a/alebo jazyk v jeho užívateľskom profile), má právo požiadať o vrátenie zaplatených prostriedkov v pomere k zostávajúcemu počtu hodín, ktoré sa majú využiť podľa ceny balíka služieb.
- V prípade, že Dodávateľ nie je schopný ponúknuť pomoc špecializovaného konzultanta do 3 pracovných dní, Objednávateľ má právo požadovať vrátenie peňazí za zakúpenú službu. V prípade zakúpenia Biznis balíka môže Používateľ požiadať o vrátenie pomernej časti ceny služby, ktorá je súčasťou balíka. Zaplatená suma za službu je vrátená na účet príkazcu do 3 pracovných dní. Vrátenie peňazí sa uskutoční rovnakou formou, akou zaplatil Zákazník za službu. Ak takéto vrátenie nie je možné vykonať, zhotoviteľ bude kontaktovať objednávateľa za účelom dohodnutia inej formy vrátenia. &Nbsp;
- V rámci služby dodávateľ ponúka pomoc v oblasti:
- kontakt so zahraničnými veľkoobchodníkmi (vrátane sprostredkovania, rokovaní, poradenstva)
- podpora platformy (vrátane poradenstva)
- základy medzinárodného predaja (poradenstvo v oblasti propagácie, výberu produktov atď.)
- Dodávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť pomoc v inom rozsahu, ako je uvedené v bode 10. &2. V prípade takéhoto odmietnutia nemá zákazník nárok na vrátenie peňazí.
- Službu je možné využívať neobmedzene dlho s tým, že jej využívanie je možné len v prípade, že má príkazca aktívny účet na platforme Merkandi.
§ 3 návraty
- Zákazník má možnosť vrátiť poplatok za poskytnutú službu do 100 kalendárnych dní odo dňa objednania služby. Po 100 kalendárnych dňoch odo dňa objednania služby nemá Zákazník nárok na vrátenie peňazí.
- Podmienkou vrátenia je, že služba nebola spustená. Okamihom vyplnenia služobného formulára zaniká právo na vrátenie okrem situácie uvedenej v písm. 6 &sek; 2 a pt. 1, 2 a 3 oddiel; 4.
- Ak chcete získať vrátenie peňazí, pôvodca by mal spolupracovaťobráťte sa na kanceláriu služieb zákazníkom Merkandi, ktorej kontaktné údaje sú k dispozícii v záložke kontakt na webovej stránke: https://merkandi.pl/contact.
§ 4 Sťažnosti
Zhotoviteľ umožňuje začatie reklamačného konania v nasledujúcich prípadoch:
- Služba nebola dodávateľom poskytnutá v lehote uvedenej ako dátum kontaktovania so žiadosťou o pomoc v rozsahu uvedenom v podmienkach služby.
- Dodávateľ zmenil rozsah ponúkaného jazyka s pomocou špecializovaného konzultanta v súlade s bodom 8 &odst. 2
Ak chcete podať sťažnosť, kontaktujte oddelenie zákazníckych služieb Merkandi. Kontaktné údaje sú k dispozícii v záložke kontakt na webovej stránke: https://merkandi.pl/contact. V obsahu reklamácie je príkazca povinný uviesť svoje úplné údaje, kontaktné údaje, číslo uhradenej faktúry a uviesť aspoň jeden z vyššie uvedených prípadov odôvodňujúcich začatie reklamačného konania zo strany Merkandi.
Zhotoviteľ je povinný posúdiť reklamáciu do 30 dní odo dňa potvrdenia prijatia oznámenia.
§ 5 Zodpovednosť
Zhotoviteľ zodpovedá len za pomoc objednávateľa v uvedenom rozsahu. Pomoc je poskytovaná s maximálnou starostlivosťou na základe najlepších vedomostí a schopností zhotoviteľa, zhotoviteľ však nezodpovedá za následky pomoc.
§ 6 Záverečné ustanovenia
Vo veciach, na ktoré sa nevzťahujú tieto pravidlá, platia Všeobecné obchodné podmienky Merkandi a príslušné právne akty.