FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRÁCIA a OBNOVA na 1 rok
akcie nie je možné kombinovať
24 Počet zostávajúcich zliav

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Viac ako 100 000 spokojných používateľov

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Ako sú reklamy umiestnené a zoradené?

Každý deň sa na Merkandi objavia tisíce nových ponúk. Každý predávajúci by chcel, aby jeho ponuky boli čo najvyššie a kupujúci by chceli, aby ponuky boli čo najviac prispôsobené ich potrebám. Preto musíme urobiť určité rozhodnutia. Tieto voľby sú prísne závislé od sekcie, na ktorú sa vzťahujú. Nižšie uvádzame, ako filtrujeme a triedime ponuky.

  • Vo vyhľadávaní - ponuky sú prezentované podľa zhody vyhľadávania na základe zadanej frázy. Pri zoraďovaní ponúk sa berú do úvahy tieto prvky:
    • hľadaná fráza - výpočet hodnoty definovanej frázy pre názov produktu a obsah pomocou algoritmu BM25;
    • propagácia – či sa ponuka propaguje (bez ohľadu na typ propagácie);
    • či je ponuka vo Exkluzívnej zóne – tieto typy ponúk sú vyššie v zozname;
    • dátum uverejnenia alebo aktualizácie (podľa toho, ktorý je neskorší);
    • stav ponuky - aktívne sú vyššie, čerstvo skončené na samom konci.
  • Databáza produktov, Exkluzívna zóna, sekcia "Skladové zásoby", výpisy ponúk jednotlivých veľkoobchodníkov - ponuky sú prezentované od najnovších po najstaršie podľa dátumu zverejnenia. Do úvahy sa berú iba aktívne záznamy. Na výpis nemajú vplyv žiadne ďalšie faktory.
  • Sekcia Top ponuky, Kategória/podkategória - ponuky sú prezentované podľa funkcie hodnotenia. Zohľadňujú sa tieto prvky:
    • propagácia – či sa ponuka propaguje (bez ohľadu na typ propagácie);
    • či je ponuka vo Exkluzívnej zóne – tieto typy ponúk sú vyššie v zozname;
    • dátum uverejnenia alebo aktualizácie (podľa toho, ktorý je neskorší);
    • stav ponuky - aktívne sú vyššie, čerstvo skončené na samom konci.
  • Sekcia "Najobľúbenejšie ponuky" - uvádza sa 6 najčastejšie zobrazovaných ponúk za posledných 30 dní zoradených podľa počtu zobrazení.

Okrem toho sa v záznamoch zobrazujú propagované ponuky. Merkandi poskytuje používateľom nasledujúce formy propagácie ponúk:

  • Najlepšia ponuka týždňa -Ponuka je zobrazená na domovskej stránke vo vyhradenej sekcii. Sekcia môže obsahovať až 10 ponúk naraz a zobrazujú sa striedavo. Pri absencii ponúk propagovaných používateľmi sú prezentované najobľúbenejšie ponuky.
  • Top ponuka v kategórii - ponuka sa zobrazuje vo vyhradenej sekcii nad inzerátom. 5 ponúk sa zobrazuje v rotujúcom formáte. Propagácia prebieha v kategóriách aj podkategóriách. Ak neexistujú žiadne propagované ponuky - sekcia nie je viditeľná.
  • Rozlíšenie na Merkandi - ponuka sa v inzerátoch zobrazuje farebne zvýraznená. Táto forma propagácie nemá množstevné obmedzenia.
  • Zvýrazniť v kategórii – ponuka sa zobrazuje v hornej časti zoznamu kategórií a podkategórií, robí sa to však zadaním vyššej hodnoty. To znamená, že ponuka nemusí byť vždy navrchu – závisí to od počtu ponúk propagovaných touto možnosťou a od dosiahnutého výsledku zhody s prihliadnutím na triediaci algoritmus uvedený v predchádzajúcej časti. Táto forma propagácie neobsahuje žiadne množstevné obmedzenia.

Propagáciu ponúk vykonávajú predajcovia, ktorí nakupujú propagačné akcie z dostupných možností na platforme. Okrem toho spoločnosť Merkandi bezplatne propaguje ponuky, ktoré sú obľúbené a považované za zaujímavé a hodnotné pre zákazníkov.

NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.