FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRÁCIA a OBNOVA na 1 rok
akcie nie je možné kombinovať
23 Počet zostávajúcich zliav

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Viac ako 100 000 spokojných používateľov

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Založili sme butik alebo obchod s oblečením - odkiaľ môžete získať tovar?

Založili sme butik alebo obchod s oblečením - odkiaľ môžete získať tovar?

Vlastné podnikanie je snom každej druhej osoby. Mnoho ľudí si neuvedomuje povinnosti vyplývajúce zo záväzkov vlastníkov - tento článok sa má stať malým súhrnom poznatkov o začatí vlastného podnikania s odevmi.

Pri vytváraní vlastnej firmy sú nesmierne dôležité všetky dokumenty a právne aspekty, ktoré podmieňujú vznik nami vytúženej firmy. Navyše priestory - otázka priestorov nemôže byť rozhodnutím prijatým na rýchlo, ale skôr premysleným, pretože tam bude potrebné umiestniť celý odevný tovar, s ktorým chceme obchodovať.

Kde získať odevy na predaj v butiku? Aký tovar kupovať?

Tieto otázky si pokladajú budúci majitelia obchodov s odevmi a malých butikov. Odpoveď je jednoduchá, ale nie je tak zrejmá pre všetkých. Existuje mnoho spôsobov, ako získať hodnotný odevný tovar, ale my sa však budeme odvolávať na to najlepšie.

Stacionárne a online veľkoobchodníci

Najlepším spôsobom, ako získať odevné sortimenty, je navštíviť kamenné veľkoobchody alebo prehliadať webové stránky internetových veľkoobchodov pri hľadaní požadovaného tovaru. Táto možnosť nám hneď na začiatku umožňuje veľkoobchodné a dlhodobé získavanie tovaru. Je nesmierne dôležité určiť cieľovú skupinu, pre ktorú bude tovar získavaný.

Dovážajú oblečenie

Veľmi populárne je získanie odevov zo zahraničia - západné ako aj východné trhy sa stále viac otvárajú a dávajú príležitosť získať kvalitný sortiment.

Čína - najobľúbenejším trhom pre dovoz odevov je samozrejme Čína - odevy a obuv dovážané odtiaľ lákajú veľmi nízkou cenou a veľkým výberom modelov a farieb, čo sa premieta do rozšírenej ponuky pre zákazníka. Je dôležité, aby faktúra obsahovala názov oblečenia, zloženie, váhu netto a brutto. Okrem toho je potrebné zaplatenie CLA vo výške 12% a 22% DPH.

Spojené kráľovstvo - Ďalším populárnym dovozcom je Anglicko - Primark, Next, Atmosphere a mnoho ďalších spoločností láka svojou ponukou. Neplatenie colných poplatkov na území Európskej únie, dodatočne podnecuje k riešeniu, že celkové náklady na daný sortiment z GB sa ukázali ako nerentabilné, pokiaľ nehovoríme o obchodoch tzv. second-handoch alebo outletoch.

Spojené štáty - sú tiež skvelým riešením, najmä pokiaľ ide o predaj odevov ťažko dostupných výrobcov, ako sú GAP, Banana Republic a American Eagle. Ak chcete dovážať oblečenie z USA, potrebujete príslušnú licenciu, ktorá potvrdí, že ste nepoškodili výrobcu. Získanie nie je ľahké - alternatívou je otvorenie outletu s odevmi z USA, na toto riešenie však potrebujeme súhlas výrobcu a nie každý sa chce objaviť na východnom trhu. Okrem licencie sme zaviazaný platením 2% cla a 23% DPH.

India - v poslednej dobe rastie popularita ázijskej kultúry a štýlu, čo prináša príležitosť zarobiť si na ázijskom sortimente. Dovoz odevov z Indie je zaujímavý, pretože rovnako ako čínsky sortiment, je indický odev lacný a pri dovoze rentabilný. Okrem toho je to veľmi predajný tovar - fascinácia pôvodnými farbami a jedinečným dizajnom pokiaľ ide o predaj v krajine ako sú odevy, obuv, ale aj nábytok alebo dizajn interiéru.

Európska únia - dovoz odevov zo zahraničia je jedným z najpopulárnejších spôsobov zásobovania butikov a odevných obchodoch v Poľsku. Vstup Poľska do Európskej únie vytvoril nové príležitosti pre podnikateľov - dovoz odevov a obuvi z krajín EÚ nevyžaduje zvláštne povolenia a čo je najdôležitejšie, nepodliehajú clám. Blízkosť európskych krajín navyše umožňuje ľahké a rýchle zásobovanie obchodov a neobmedzený výber tovaru.

 

Široký trh ponúkaný Čínou alebo Indiou a lákavé ceny jednotlivých sortimentov sú samozrejme skutočnou konkurenciou pre európsky trh, ale všetko závisí od podnikateľa - veľkosť dovážaného tovaru, spolupráca a rozmanitosť sortimentu bude mať konečný vplyv na výber dodávateľa a konečný sortiment s ktorým začneme obchodovať.

Vyššie uvedené otázky si vyžadujú ďalšie objasnenie - či budeme nezávisle spolupracovať so zahraničným výrobcom alebo zveríme to do rúk ľuďom, ktorí sa zaoberajú týmto typom činnosti každý deň. Je dobré poznať obchodný svet a nájsť tých správnych dovozcov, ktorí sa postarajú o dovoz sortimentu z danej krajiny - prevezmú všetky povinnosti, ktoré by na nás spočívali: dokumentácia, povolenia, vhodná preprava atď.

Autor:
Merkandi - Velkoobchodní Platforma B2B

Merkandi - Velkoobchodní Platforma B2B

Merkandi je mezinárodní velkoobchodní platforma nabízející zboží z pravidelného prodeje a také zboží z konkurzních řízení, zlikvidovaných prodejen, nadnormativních skladových a výrobních zásob, vrátek od zákazníků, atd.

Ďalší záznam
NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.