FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRÁCIA a OBNOVA na 1 rok
akcie nie je možné kombinovať
24 Počet zostávajúcich zliav

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Viac ako 100 000 spokojných používateľov

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Dobrá fotka naozaj zvyšuje predaj!

Dobrá fotka naozaj zvyšuje predaj!

Príťažlivosť ponuky určuje veľa faktorov. Niektoré z nich závisia od nás, iné nie. Jednou z vecí, ktorú by sme mali urobiť, aby sme zvýšili príťažlivosť reklamy, je zlepšenie jej vizuálnej stránky spracovaním obrázkov tovaru. Musíte si pamätať, že fotografia zameriava pozornosť kupujúceho bez ohľadu na to, akú obchodnú platformu používate. Ak chcete, aby sa kupujúci oboznámili s VAŠIMI ponukami, musíte sa postarať o ich grafický obsah. V ďalšej časti tejto príručky sa chystáte zistiť, že to skutočne trvá pomerne málo času a nevyžaduje si od vás veľa práce.

NEPRIDÁVAJTE obrázky, ktoré sú:

Malý - obrázok 50x50 pixelov nereprezentuje absolútne nič, je nejasný a po zväčšení vyzerá len hrozne. Všimnite si, že hlavný obrázok je zväčšený tak, aby zodpovedal veľkosti miniatúry 290x290.

Nejasné - ak v ňom veľa nevidíte, neuvidí ho ani kupujúci.

Orezané - hlavná časť obrázka by mala byť venovaná produktom, ktoré ponúkate. Ak fotografia väčšinou zobrazuje váš sklad, odporúčame vám nastaviť ju ako fotografiu vašej spoločnosti v časti Ďalšie údaje veľkoobchodníka v časti Môj účet. [https://merkandi.co.uk/dashboard/wholesales/additional/] a nasnímanie niekoľkých nových fotografií produktu, ktorý predávate.

PRIDAJ obrázky, ktoré sú:

Vo vysokom rozlíšení - nezabudnite, že hlavný obrázok je zväčšený tak, aby zodpovedal veľkosti miniatúry 290 x 290. Čím lepšie produkt vyzerá na miniatúre, tým je pravdepodobnejšie, že váš produkt priláka potenciálnych kupujúcich.

Jasné - nevzťahuje sa iba na produkt, ale aj na jeho obaly, palety a prepravné záruky. Je tiež dôležité odhaliť prípadné chyby a poškodenia tovaru. Vďaka tomu sa vyhnete zbytočným problémom a nedorozumeniam s kupujúcimi.

Reprezentácia produktu, nie jeho okolia - predajná ponuka musí obsahovať obrázok zameraný na ponúkané produkty.

Ako môžete ľahko spracovať obrázky?

Aplikácia pre smartphone - bez ohľadu na to, aký operačný systém používa váš telefón, vždy máte prístup k niektorým základným funkciám spracovania fotografií aplikácie, ktoré sú predvolene nainštalované vo vašom prístroji.

Pixlr (https://pixlr.com/) - bezplatná grafická aplikácia, ktorá vám pomôže so spracovaním obrázkov. Beží vo webovom prehliadači, takže stačí zaregistrovať si bezplatný účet na webe, na ktorý sme poskytli odkaz vyššie.

IrfanView (http://www.irfanview.com/) - bezplatný softvér na základné spracovanie fotografií vrátane funkcií zmeny formátu, ostrenia a orezania.

Autor:
Merkandi - Velkoobchodní Platforma B2B

Merkandi - Velkoobchodní Platforma B2B

Merkandi je mezinárodní velkoobchodní platforma nabízející zboží z pravidelného prodeje a také zboží z konkurzních řízení, zlikvidovaných prodejen, nadnormativních skladových a výrobních zásob, vrátek od zákazníků, atd.

Predchádzajúci záznam Ďalší záznam
NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.