§ 1 Všeobecné
- Dodávateľ – Merkandi LTD, ďalej len Merkandi, so sídlom v Anglicku, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
- Riaditeľ – podnikateľ alebo súkromná osoba, ktorá si zakúpila obchodný balík.
- Balíky pre podnikanie – súbor služieb a výhod vo forme balíkov, ktoré poskytuje Dodávateľ.
- Cena za službu – suma, ktorú musí zákazník zaplatiť, aby si mohol kúpiť obchodný balík.
- Objednané služby – služby, ktoré po zakúpení zostávajú v používateľskom účte príkazcu kedykoľvek k dispozícii.
- Automatické služby – služby, ktoré sa aktivujú automaticky a fungujú bez účasti príkazcu.
§ 2 Rozsah poskytovanej služby
- Klient zadá objednávku na obchodný balík prostredníctvom webovej stránky Merkandi. Cena balíka a služby v ňom zahrnuté sú uvedené priamo na webovej stránke https://merkandi.sk/packages.
- Po zaplatení balíka objednaného príkazcom dostane dodávateľ potvrdzujúcu správu. Odvtedy v závislosti od typu služby:
- Pre objednané služby – klient má neobmedzený čas na vyplnenie servisného formulára, ktorým sa začne poskytovanie služby
- Pre automatické služby – služby sa aktivujú automaticky v účte príkazcu.
- Objednávateľ kúpou Balíka pre firmy zároveň akceptuje zmluvné podmienky služieb, ktoré sú súčasťou balíkov. Dostupnosť jednotlivých obchodných podmienok:
- Služba sa považuje za dokončenú, keď Zákazník dostane e-mailové potvrdenie o aktivácii balíka.
- V prípade, že dodávateľ nemôže spustiť balík služieb, suma zaplatená za službu sa vráti na účet zákazníka do 3 pracovných dní. Vrátenie peňazí sa uskutoční rovnakou formou, akou zaplatil Zákazník za službu. Ak takéto vrátenie nie je možné vykonať, zhotoviteľ bude kontaktovať objednávateľa za účelom dohodnutia inej formy vrátenia. &Nbsp;
- Balík služieb je k dispozícii na neobmedzený čas s tým, že jeho využívanie je možné len v prípade, že má príkazca aktívny účet na platforme Merkandi.
- Dodávateľ informuje, že niektoré služby zahrnuté v balíkoch pre firmy sú zamerané na používateľov s aktívnou možnosťou predaja. Splnomocnenec, ktorý nemá aktívnu predajnú opciu, ich nemôže využiť, kým nebude spoločnosť overená a uvedená opcia nebude aktivovaná. Odmietnutie aktivácie alebo deaktivácie predajnej opcie z akéhokoľvek dôvodu neoprávňuje príkazcu na vrátenie peňazí za nákup balíka. &Nbsp;
§ 3 návraty
- Zákazník má možnosť vrátiť poplatok za poskytnutú službu do 100 kalendárnych dní odo dňa objednania služby. Po 100 kalendárnych dňoch odo dňa objednania služby nemá Zákazník nárok na vrátenie peňazí.
- Podmienkou vrátenia je nezačatie poskytovania požadovaných služieb. Okamihom vyplnenia služobného formulára zaniká právo na vrátenie okrem situácie uvedenej v písm. 6 &sek; 2 a pt. 1, 2 a 3 oddiel; 4.
- Ak chcete získať vrátenie peňazí, Objednávateľ by sa mal obrátiť na kanceláriu služieb zákazníkom Merkandi, ktorej kontaktné údaje sú k dispozícii v záložke kontakt na webovej stránke: https://merkandi.pl/contact.
- Zhotoviteľ si vyhradzuje, že v prípade zmeny obsahu balíka môže objednávateľ požiadať o preplatenie pomernej časti ceny služby v pomere k obstarávacej cene celého balíka.
- li>
§ 4 Sťažnosti
Zhotoviteľ umožňuje začatie reklamačného konania v nasledujúcich prípadoch:
- Balík služieb nebol aktivovaný v účte príkazcu.
- Služby sú chybné alebo už nie sú dostupné ako súčasť balíka v dôsledku zmien vykonaných dodávateľom.
- Klient dostal ponuky na iný tovar, ako bol uvedený v objednávke.
Ak chcete podať sťažnosť, kontaktujte oddelenie zákazníckych služieb Merkandi. Kontaktné údaje sú k dispozícii v záložke kontakt na webovej stránke: https://merkandi.pl/contact. V obsahu reklamácie je príkazca povinný uviesť svoje úplné údaje, kontaktné údaje, číslo uhradenej faktúry a uviesť aspoň jeden z vyššie uvedených prípadov odôvodňujúcich začatie reklamačného konania zo strany Merkandi.
Zhotoviteľ je povinný posúdiť reklamáciu do 30 dní odo dňa potvrdenia rpotvrdenie o prihláške.
§ 5 Záverečné ustanovenia
Vo veciach, na ktoré sa nevzťahujú tieto pravidlá, platia Všeobecné obchodné podmienky Merkandi a príslušné právne akty.