Je všeobecne známou skutočnosťou, že ľudia častejšie zdieľajú negatívne názory online. Keď je všetko v poriadku, zákazník alebo dodávateľ jednoducho mlčí, za predpokladu, že v zásade nie je o čom informovať ostatných. Ak sa však niečo pokazí, recenzie sa píšu samé.
Všade tam, kde názory môžu mať rozhodujúci vplyv na vývoj predaja, stojí za to povzbudiť spokojných zákazníkov k zverejneniu hodnotenia pre svoju firmu.
Ako na to?
Začnite sa pýtať.
Najjednoduchšie riešenie je niekedy najlepšie. Ak ste doteraz nemali vo zvyku pýtať sa svojich dodávateľov alebo zákazníkov o napísanie hodnotenia, jednoducho začnite. Mnoho ľudí o Vás napíše pár vrúcnych slov, ak prevezmete iniciatívu a požiadate ich.
Ponúknite darček.
Musí to byť gesto vďačnosti za úspešný obchod a zasvätený čas. Môže to byť zľava na ďalšiu objednávku alebo poskytnutie niekoľko ďalších kusov, ktoré si kupujúci často objednávajú. Takéto gestá sú naozaj dobre prijaté, potvrdzujú, že si naozaj vážite a počítate s názormi svojich dodávateľov.
Zo skúsenosti na stránke Merkandi je jasne vidieť, že spätná väzba má významný vplyv na rozhodnutia kupujúcich. Nezabudnite teda na tento elemnt služby a pokúste sa získať pozitívne komentáre od spokojných dodávateľov - určite sa to vyplatí pre ďalšie úspešné obchody.
Autor:
Merkandi